פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ולקוי של חברת HOT בלקוח הזכאי להחזר כספים נושא התלונה:
שמחי רונית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1. לפני יותר משנה הייתי מנוייה לשרותי הטלוויזיה האנלוגיים של חברת HOT. בעקבות אי שביעות רצוני, ולאחר מספר חודשים של ויכוחים עם נציגי החברה, ביקשתי להתנתק משירותי החברה בסוף חודש ספטמבר 2007. חברת הוט חייבה אותי על חודש אוקטובר, ולאחר מספר חודשים זיכתה אותי על חלק מהסכום.

2. לאחר מספר שיחות עם נציגי החברה, הוברר שמגיע לי החזר נוסף ע"ס כ-70 ₪. נציגת השירות הבטיחה כי הזיכוי יועבר תוך מספר ימים לכרטיס הויזה שלי.

3. מאותו הרגע ועד היום חלפו יותר משישה חודשים, בהם התקשרתי אינספור פעמים אל נציגי החברה, וקיבלתי תשובות שונות בכל פעם לגבי הסיבה שהכסף עדיין לא הגיע אלי. פעם, הכרטיס לא בסדר, פעם הם עוברים למערכות חדשות, פעם בטעות הנציג הקודם הזין סטטוס 'סגור' במקום 'פתוח', ועוד כהנה וכהנה הסברים ותירוצים. בכל פעם, הנציגים סירבו בתוקף להעביר אותי למנהל כלשהו או לנציג תלונות של החברה.

4. יש לציין, שאפילו פעם אחת לא חזרו אליי הנציגים מיוזמתם על מנת לברר שהעניין הוסדר, וזאת למרות הבטחתם המפורשת בשיחות שונות (ראה פירוט השיחות להלן).

5. עד עתה, כאשר אנו מצויים בחודש ספטמבר, לא קיבלתי את הכסף המגיע לי עבור סכום שהגיע לי עוד בחודש פברואר !!!

6. חברת הוט מתנהלת כענק דורסני שלא אכפת לו לחמוס את כספי לקוחותיו, ודאי לא לקוחות שביקשו להתנתק משירותיו. למרות כמות הפעמים העצומה שבהם רדפתי אחרי הנציגים, ולמרות הבטחותיהם החוזרות ונשנות, בעצם לא בוצע דבר, וכספי עדיין נמצא אצלם. דבר אחד בטוח: לעולם לא אתקשר שוב עם חברת הוט.


להלן תיעוד חלק משיחותיי מול נציגי השירות של HOT:



התקשרתי להוט ורבקה -18.2.2008 יועבר בימים הקרובים זיכוי של 67.6 ש"ח. עכשיו מעבירה את הפקודה עצמה של הזיכוי (הזיכוי עבר את כל האישורים וחיכה להעברה בפועל והיא כרגע עשתה אותה).
מירב מהוט התקשרה ב-9.3.2008 לקבל פרטי כרטיס אשראי (אמרה שהכרטיס של ויזה כאל חסום להם). נתתי לה את פרטי לאומי ויזה.
אוסנת מהוט אמרה ב 27.3.2008 שלוקח עד חודש להעברת הכסף לחשבון והיא תבקש שיזרזו את זה.
מירב מהוט התקשרה ב 27.3.2008 , אמרה שהכרטיס שנתתי בסדר והם מעבירים את הכסף.
ליהי מהוט אמרה ב 22.4.2008 שהם עברו בהוט למערכות אחרות, שהזיכוי היה בסוף מרץ, ושהאחראית על הכספים אמרה שהכסף יעבור רק במאי. היא אמרה שאין פרטי כרטיס, אז נתתי לה שוב את פרטי כרטיס האשראי (לאומי ויזה) והיא עידכנה אותם.
ביום 23.6.2008 התקשרתי להוט. נציג בשם איתם אמר שיבקש שישלחו בצ'ק הביתה. הוא רואה את הזיכוי ונותן הוראה למחלקת כספים שישלחו בצ'ק. לדבריו, אקבל זאת תוך 20 יום.
22-7-2008 התקשרתי להוט וקריסטין מהוט אמרה שהיא רואה שהצ'ק בטיפול ושהיא תבדוק עם הכספים ותחזור אליי באותו היום. (היא לא חזרה אליי).
23-7-2008 התקשרתי להוט ושרון אמרה שלא רואה את הטיפול של יום קודם, והיא תבדוק את הנושא עם הכספים ותחזור אליי למחרת בצהריים גם אם לא תהיה לה תשובה (היא לא חזרה אליי).
28-7-2008 התקשרתי להוט ועפאף אמרה שלוקח 40 יום מהבקשה (שהיתה ב 23-6-2008 ) עד שנשלח צ'ק, ביקשתי שהם יעקבו אחרי זה ועפאף הבטיחה לחזור אליי עוד שבוע לוודא שהגיע הצ'ק. (היא לא חזרה אליי).
18-8-2008 התקשרתי ודיברתי עם ג'ורג' שאמר שיבדוק ויחזור אליי תוך שעה. הוא אכן חזר ואמר שהנציגים הקודמים עשו טעות והזינו סטטוס סגור במקום סטטוס פתוח ולכן העניין לא טופל. הוא אמר שהצ'ק יצא תוך 3 ימים ויגיע אלי לכל המאוחר תוך 14 יום. ביקשתי ממנו שיעקוב ויוודא שזה אכן קורה. (הוא לא חזר אליי).

כספי סוג הנזק :
החזר כסף שהחברה חייבת לי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה