פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חווית השירות הטובה ביותר"... נושא התלונה:
שלי יפעה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שימו לב ל"חווית" השירות שניתנה לי
אנשי הוט היקרים,
אני כותבת לכם מתוך תסכול רב ואני מדגישה שדברי הבוטים הם עוד לאחר איפוק רב מאוד. אין בליבי הספק ולו הקל שבקלים ששמעתם תלונות מסוג זה עשרות פעמים ביום ולפי הדרך שבה אתם מנהלים את הדברים אני לא אהיה מופתעת גם אם לא תתייחסו. לענייננו:
הסיפור שלי ארוך:
אנחנו גרים בדירת שותפים והחלטנו ש 250 ש"ח לחודש עבור הכבלים זה יותר מדי, במיוחד שאין מה לראות בערוצים שאנו אוהבים. (ביטלו את סיינפלד ושמו את אבי ביטר. מה זה אומר לכם על הרמה...) התקשרתי לבטל. חיכיתי 25 דקות על הקו. ענה לי בחור חביב שאמר ש"אין שום בעייה מחר יתקשרו לתאם".
אכן התקשרו. אבל לא כדי לתאם. בחור בשם אייל התקשר אליי, באמצע יום עבודה יש לציין, והחזיק אותי לא פחות ולא יותר מ - 45 דקות על הקו בהן הוא מסביר לי, כמעט מתחנן, שלא כדאי שאנתק את הכבלים. כך עד שנגמרה לי הבטריה בנייד.
אייל כנראה בחור נחוש בדעתו, למחרת התקשר אליי שוב. שוב באמצע יום עבודה, הפעם ביום פחות נוח, ולכן הוא החזיק אותי רק חצי שעה, כי כבר לא יכולתי להיות אדיבה מכיוון שהוא באמת הפריע לי לעבוד. בפעם הזאת, אייל הציע לי להשאיר את החבילה כולה תמורה 180 ש"ח ווי או די חינם. בשיחה הקודמת הציע לי 220 ש"ח. לאחר דין ודברים סירבתי. תיאמנו מועד שיגיעו לנתק.
ביום בו אמורים היו להגיע, רביעי שעבר, בשעה 13:00, 4 שעות לפני שאמור היה להגיע הנציג מתקשר אליי בחור חביב גם הוא בשם שי ומודיע לי שאיזה כיף לי בדיוק היום יש מבצע ליום אחד לשימור לקוחות 100 ש"ח עם כל 3 החבילות שיש לי: בידור, סרטים ומוסיקה. שיחקתי אותה מופתעת מהתזמון המדהים שבחרתי לנתק והודיתי לשי שבחר בי מבין כולם. הוא אמר שישלח לי את ההסכם בדואר ושמדובר בשנה. שמחתי.
הגעתי הביתה ואחרי יומיים - ראו זה פלא - נותקו לי החבילות ונשארנו רק עם החבילה הבסיסית. אני בשביל לראות ערוץ 2 לא משלמת 100 שקל ובכלל - יש פה עניין עקרוני כי הובטח לי.
אחוזת כעסים ניסיתי לחייג למוקד. אחרי 3 פעמים שהשיחה נותקה, חיכיתי פעם אחת 20 (!) דקות, ושוב נותק. בפעם השנייה, חיכיתי לא פחות ולא יותר מארבעים!!!!! דקות על הקו עד שענה לי בחור מאוד לא נחמד בשם דן. מאחר שלא יכולתי לשבת ולחכות 40 דקות בבית שהוד רוממותם בהוט יענו לי, הייתי צריכה לצאת ולא היה לי מספר לקוח עליי. מאחר שהחשבון רשום על שם שותף ישן, הטלפון על שם אחרת וכרטיס האשראי על שמי - לא הצליח דן היקר לאתר אותי במחשב. ואציין פה שבעבר ביקשתי להעביר את הכל על שמי אך סירבתם כי "זה עושה בלגן". ז-ה עושה בלגן, אבל לי מותר לדבר עם דן עוד 35 דקות, על חשבוני, בגלל טעות שלכם. דן לא רק שלא הצליח לאתר אותי - ואגיד לכם כמו שאמרתי גם לו - אם אתה לא מאתר אולי אני לא קיימת אז למה אתם גובים ממני כסף?- הוא גם צרח עליי בכל החצי שעה. כמובן שלא נשארתי חייבת וצרחתי בחזרה. זו הייתה שיחה נעימה מאוד. ביקשתי ממנו שיתקשרו אלי למחרת בבוקר.
מיותר לציין שלא התקשרו.
התקשרתי שוב בערב. לצערי, מה לעשות, אני אישה עובדת והייתי במשרד.
הפעם ענתה לי יוליה. אמנם שוב אחרי 20 דקות אבל לפחות הייתה נחמדה. יוליה אמרה לי, שוב, שאי אפשר לשנות את שמו של מי שהחוזה עליו, אבל ציינה שגם אצלה רשום שאמורה להיות לנו כל החבילה והעבירה אותי למוקד הטכני. עוד 10 דקות. את שמו של הבחור במוקד אינני זוכרת, סליחה מרוב שעברו הרבה, אבל הוא אמר עשיתי reset זה אמור להסתדר.
הגעתי הביתה.
נחשו מה.
עכשיו עוד 20 דקות על הקו.
ניתוק
שוב מתקשרת.
שוב ניתוק.
גם האינטרנט הפסיק לעבוד. יוליה אמרה לי תתקשרי לאינטרנט בלילה, אנחנו עובדים 24 שעות, ושעות ההמתנה בערב קצרות יותר.
אני בלי אינטרנט ועם חבילה שלא מגיעה לי כבר יותר משבוע.
מוצש היגיע, שבוע חדש, התקשרתי. בשעות הערב, שההמתנה תהיה קצרה יותר.
לחצתי 1 לעברית 3 ללקוחות קיימים 2 לאינטרנט, ומה אני שומעת?? המוקד עובד במתכונת מצומצמת, התקשרו ב8 בבוקר, ושיא השיאים - אנחנו מזמינים אתכם לאינטרנט.
אבל אין לי אינטרנט!!!!!! הוא הרי לא עובד!!!!!!!!! החלקתם על השכל??????
ואני, בחורה אינטלגנטית, אומרים לי עובד במתכונת מצומצמת, אני מסיקה מהדברים שיש איזה נציג אחד שעונה לטלפונים והייתי נחושה להשיג אותו.
אין להשיג.
בכל דרך שניסיתי אותו תקליט
אמרתי נעשה הבה נתחכמה לו. הרי כשרציתם שאשאר ידעתם להשיג אותי. בטוח תרצו לקוחות חדשים. לחצתי 1 לעברית 5 ללקוחות חדשים 3 לנציג שירות. שיחתך מועברת. איזה כיף. ניתוק.
ניסיתי שוב.
ניתוק.
הפעם חייגתי 1, ואז 6 ואז 3 לנציג שירות.
נחשו מה.
זו הייתה הפעם העשירית שחייגתי, כל שיחה כזו עולה לי 30 אגורות רק לשמוע ,"עברית הקישו אחת" ואני לא מבכה את 50 השקלים שהפסדתי על שיחות טלפון כמו על זמני היקר ועצביי היקרים עוד יותר.
הצלחתי להתחבר דרך אינטרנט אלחוטי.
אין לי עוד כל צורך בכם.
שלחתי הודעה לאתר. אפילו בשירות הלקוחות שלכם באינטרנט אין כל התחייבות לחזור ללקוח שזה זלזול ממדרגה ראשונה. אני עובדת מדינה אני יודעת מה זה בירוקרטיה. בדבר כזה עוד לא נתקלתי.

שיהיה לנו שבוע טוב. אני עוברת ל"יס".
מה לא.... סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה