פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שונים,זלזול בלקוח ,הבטחות שלא קויימו ועוד... נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של חברת הוט למעלה מ10 שנים .היו לחברה מולי המון טעויות במהלך השנים.זה התחיל לפני מספר שנים כשהחלטתי לעבור לחברת "יס".נהניתי מהשירות של "יס" חצי שנה ואז חזרתי להוט(מת"ב-בזמנו גרתי בצפת )כאשר התקשרתי להתחבר שוב למת"ב -הוט התברר לי שקיים זיכוי לטובתי על סך של 128 ש"ח כעסתי על כך ,כי אילולא הייתי מתחברת אליהם שוב לא הייתי יודעת על אותו זיכוי,ומבחינתי הם גנבו ממני.כמובן שהיו עוד פשלות על הדרך איתם.בשנת 2003 עברתי דירה והחברה באה לחבר אותי בביתי החדש.באותה התחברות המתקין שבר את הבננה בתוך הטלויזיה פניתי אליהם ולקח להם המון זמן עד שהם תיקנו את זה (הם שלחו את הטלויזיה לתיקון על חשבונם) כמובן שוב היו בעיות איתם.ב8/2005 עברתי להתגורר בכרמיאל וביקשתי שיבואו לחבר אותי (אז כבר היה המיזוג של הוט אך מבחינתי זה אותו דבר)המתקין הגיע והחליף ממירים,שניים תמורת שניים אני הוספתי ממיר נוסף תמורת תשלום.כמובן שחתמתי על ההחלפה .כעבור חודש קיבלתי חיוב קרוב ל800 ש"ח יחד עם הוספה לטלפון הוט (מהחיוב יש להוציא 200 ש"ח על התחברות לטלפון).מיד התקשרתי לברר ןונאמר לי שלא הוחזר ממיר למזלי אני שומרת כל דף שאני חותמת עליו והוכחתי להם שאכן נלקחו ממני 2 ממירים.(לאחר מאבק איתם זוכיתי ב199 ש"ח.יש לציין שכל הזמן הזה שנשארתי עם חברת הוט זה בגלל הערוץ לוגי.וכן ממשיכים שוב הפשלות איתם.חשבונות לא קיבלתי ,וכאשר למשל נגמר מבצע מסויים המחיר חזר לסכום הרגיל כשהערוצים שנבחרו נשארים תמורת סכום מלא.פניתי שוב אל החברה.לטענתם חובתי להיות עיקבית לגביי זמן המבצע.(חברה שמכבדת את עצמה חייבת לשלוח וליידע את הלקוח על סיום המבצע ולעניין אותו במבצעים חדשים.)בין לבין ישנם שוב פשלות והרי הכל מתועד בחברת הוט.ביקקשתי באחד הפעמים להוריד ממיר שלישי בעור 2 לא שילמתי ובעבור השלישי שילמתי לאחר שביקשתי שיקחו את הממיר התברר לי כעבור זמן שמחייבים אותי על הממיר השני .אם הייתי יודעת שזה כך לא הייתי מחזירה את הממיר .ואז פנתה אלי נציגה ונתנה לי דיל חדש בעבור 240 ש"ח 2 ממירים כולל אינטרנט כולל 3 חבילות .דרשתי לקבל את כל החשבוניות שלא קיבלתי במשך שנתיים באותו מעמד של אותה שיחה.כמובן שלקח להם המון זמן עד שזה הגיע אליי.בהמשך היו להם שוב פשלות ואני חוזרת ואןמרת שהכל מתועד אצלם.דרך אגב בחשבונית מופיע לי חיוב נוסף על הממיר השני הם פשוט ניסו לשחק איתנו. בחשבונית אוגוסט (הדף חשבון התקבל אצלי רק אחרי ה20/8 )חויבתי על שקעים נוספים התקשרתי והמתנתי המון המון זמן עד שחזרו אלי הם כמובן התנצלו והובטח לי שאני אקבל את ערןץ גוניור למשך חודש חינם,VOD לשלושה חודשים חינם,ערוץ לולי חינם למשך שנה חינם וכמובן שאני אזוכה על מה שחוייב בטעות. להפתעתי ב4/9/2008 התברר שלא דובים ולא יער ערוצים גוניור ולולי לא נמצאים בכלל התקשרתי וביקשתי לדבר עם מנהל הובטח לי שיחזרו אלי עד 4 שעות כמובן שלא חזרו.ביום שישי ה5/9/2008 התקשרתי אליהם והושארתי על הקו עד שהשיחה נותקה אף אחד לא חשב לחזור אלי עד לרגע זה.הבוקר ה7/9/2008 התקשרתי שוב ועדיין לא חזרו אלי.ישנה בינתיים עוד תלונה בחבונית האחרונה שעדיין לא נשלחה אך החשבון חוייב (החשבון בנק חוייב)חוייבתי שוב על סרט שלא נצפה.כמובן שהם שוב התנצלו אך מה זה עוזר ללקוח .התלונות שצויינו הם רק מעטות אודה לכם אם תתייחסו לתלונתי בהקדם האפשרי.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה