|
|
|
|
|
|
חוייבתי במשך שלושה חודשיים על שירות שלא קיבלתי! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם
לפני כשלושה חודשים התקשרה אליי נציגה של הוט והציעה לי להצטרף לשירותי הטלפוניה להם. כשהסברתי לה שאינני מעוניין היא טענה כי מדובר בשתלום חד פעמי של 59 שקל שאחריו אוכל להתנתק מהשירות ולהחזיר את הממיר ושמתי שארצה לחזור ולהצטרף לשירות תהיה לי כבר תשתית מוכנה. הסכמתי, הותקנה בביתי חיבור טלפוני וכעבור חודש הגיע נציג ולקח את הממיר.
מבלי ששמתי לב, הוט חייבו אותי במשך שלושה חודשים ב-59 שקלים בחודש. כאשר שמתי לב לטעות התקשרתי לשירות לקוחות. לאחר 40 דקות! המתנה, הודיע לי נציגת השירות כי אני מקבל החזר כספי על שלושת החודשים הללו (היא טענה כי מדובר בטעות של המחשב ובגלל זה חויבתי)
אייל [email protected]
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|