פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים באינטרנט וחוסר יחס ללקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שלושה חודשים אני מתלוננת בפני הוט על ניתוקים באינטרנט. ביקשתי, התחננתי שיגיע טכנאי וכמובן עד שקבעו לי טכנאי הוא גם הבריז ולא הגיע.....עד שצעקתי עליהם ולפני שבוע הגיע טכנאי, לאחר צרחות רבות על המוקד הטכני הצלחתי לשכנע אותם שיחליפו לי כבר את המודם שלי. הגיע טכנאי ושם לי מודם אחר - ישן אף הוא וטען שיש סיכוי שבכלל התשתית שלי לא תקינה. כל יום יש לי ניתוקים באינטרנט לפעמים למשך כמה שעות ולפעמים במשך יום שלם!!!!
כל פעם שאני מדברת איתם מבטיחים שיחזרו אבל לא חוזרים אליי....שלחתי אלפי תלונות לפניות הציבור אבל הם לא מתייחסים אליי.
אני רוצה שימצאו לי פתרון מיידי ואם אין להם אז שיקחו את כל ה"סחורה" שלהם מהבית שלי ושלא יעזו לחייב אותי על ניתוק.
כל הצעקות והסבל שהם מעבירים אותי לא שווה את התוכן שהם נותנים.........
מה גם שאני עובדת מול ארה"ב המון ובכל פעם שאין לי אינטרנט זה פוגע לי בעבודה מול לקוחות בחו"ל, משמע נזק כלכלי!!!!!!
אני ממש עובדת בשבילם. הם לא מתעדים שיחות למרות הדרישות החוזרות והנשנות שלי שיתעדו כל שיחה שלי איתם!!!!!!
כל המתנה למוקד הטכני אורכת בין 20-30 דקות. מעולם לא המתנתי מתחת ל-20 דקות. השיחות עולות לי כסף מאחר ואני מחייגת מסלולרי (צר לי שאין לי קו בזק...)
עלבון, כספי, סוג הנזק :
שינתקו אותי ללא חיוב או שימצאו לי פתרון אחר. אפשר גם שיחברו אותי לאינטרנט אלחוטי ושיספקו לי טלפון בחינם על מנת שאוכל להוציא אליהם שיחות ללא חיוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה