חסימת ערוצים וחיוב כפול |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הערוצים חסומים לצפייה כבר מס' ימים.
לאחר 4 ימים של נסיונות להשיג את חברת הוט הגיע טכנאי שאמר שהבעיה היא אצל הוט ולא אצלי.
לאחר מכן, עברו כ-3 שעות של המתנה על הקו לשירות הלקוחות של הוט.
כל פעם, לאחר חצי שעה של המתנה, עלה נציג על הקו שהעביר אותי שוב להמתנה ולאחר חצי שעה נוספת, השיחה התנתקה.
|
החזר כספי , פיצוי כספי, התנצלות רשמית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|