שירות גרוע ומבזה את הלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מס' ימים נותקתי בעקבות חוב של 200 שח' מיד רצתי לשלמו,פיקססתי להוט את הקבלה במטר שיחברוני חזרה, התקשרתי לידע שהחוב שולם והקבלה פוקססה, לא במשך יותר משעה וחצי ושעות של נסיונות לשמוע קול אנושי מהעבר השני , היו לריק
בסופו של עיניין נענו סוף סוף לענות ,לא היתה שום התנצלות ולא כלום להיפך גברת אין מה לעשות זו התשובה שקיבלתי, בנוסף גם התראה שמיידית אסדיר הוראת קבע אם לא אנותק, הבטחתי שכך אעשה. ומי יכול נגד חוקי מרפי שנקעתי את רגלי ולא יכלתי להגיע להסדיר באותו היום?
אתמול יום ראשון מצאתי הודעה במשיבון כי יש לי חוב לאינטרנט בהוט ואם לא אסדירו אנותק מיידית
שוב התקשרתי, שוב המוסיקה והצעות המבצעים מהעבר שני ומענה אנושי אין.
אז את החוב סגרתי,אבל את חשבון הטלפון מי ישלם?
אזלות היד והיחס המזלזל ללקוח מביא אותי ואני בטוחה עוד רבים להתנתק מחברה שכל כך מפרסמת את מבצעיה,למה שקודם לא תתן שרות ויחס ללקוח?
ולעבור לחברה יותר אמינה- חבל שנים אני מנוייה בהוט והתאכזבתי לא פעם. אבל זה נהיה גרוע יותר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|