פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול במשך שנה ואי נכונות למצוא פיתרון. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה הצטרפנו לטריפל הוט , במחיר סימלי של 250 שקלים לחודש .
להפתעתינו , בדקנו את החיובים וגילינו שגו(נ)בים מאיתנו כפול .
לאחר נסיונות רבים ליצירת קשר עם החברה (המתנה ממושכת וניתוקים מצד נותני השירות) שוחחנו עם כמה וכמה נותני שירות שהבטיחו כי העניין בטיפול וידוע כחמור ביותר
מאז המשיכו לגבות מאיתנו את התשלום הכפול .
לאחר כמה שיחות , פנתה אלינו נציגה שטענה כי לא החזרנו את המודם הישן (?????) וכי מחיר המודם ינוכה מהזיכוי שלנו - כשהבהרנו לה את אבסורדיות הרעיון התנצלה וחזרה בה מבקשה זו ואף הודתה כי אין להם שום מסמך המעיד על המודם האבוד . לגבי הכסף שנגבה במרמה - העניין הועבר לסמנכ"ל ועד היום לא שמענו שום חידוש
העניין בטיפול כבר למעלה מחודש וחצי - למי מבהירים כי אנחנו לא חברת הלוואות ???

עוגמת נפש , ביזבוז זמן רב מאוד, עלבון וחוצפה סוג הנזק :
החזר כספי צמוד מדד וריבית , פיצוי כספי על הזמן+טלפונים לטיפול בבעיה+פיצוי הולם והסרת כל התחייבות לחברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה