פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנוי של אדם שנפטר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.5 סבתי נפטרה, בתאריך 2.6 אחותי התקשרה להוט בבקשה לנתק את המנוי.
נציגת שירות בשם אורנה, אמרה לה שצריך קודם לאסוף את הציוד ורק לאחר מכן לנתק את המנוי.
לאחר מספר ימים אבי שוחח עם נציגה נוספת בשם סמרה אשר קבעו שבתאריך 11.6
בין השעות אחת עשרה לאחת יגיעו נציגים לאסוף את הציוד, אך כמה מפתיע, אבי המתין בדירה עד השעה שלוש ואף אחד לא הגיע.
עליי לציין שבדירה של סבתי המנוחה לא גר כרגע אף אחד, והממיר לא בשימוש, ולמרות שאבי ואחותי ביקשו מנציגי החברה שינתקו את השירות באופן מיידי על מנת שלא לשלם סתם, הוט עמדו על שלהם ופשוט לא הגיעו לבצע את הליך פינוי הציוד, וכך גם השירות לא הופסק-חשוב לציין שהוט יכולה לנתק את השירות (השידורים) בלי להגיע לדירה, אבל כנראה שהם העדיפו ''לסחוב'' אותנו עוד קצת ולהמשיך לחלוב מאיתנו כסף גם במצב עצוב שכזה...
דבר נוסף, אבי ביקש שיחייבו את המנוי עד לתאריך 31.5 (תאריך הפטירה) ואף מסר להוט את פרטי כרטיס האשראי שלו והתברר לו שהמשיכו לחייב אותו גם מעבר לתאריך שסוכם.
כל מה שהיה צריך להעשות הוא לנתק באופן מיידי את המנוי ולשלוח נציגים לאסוף הציוד, אבל בסופו של דבר מה שנעשה הוא ההפך, ועד היום, במשך שלושה חודשים אנחנו משלמים על שירות שאף אחד לא משתמש בו, ופשוט מרגישים עלבון צורם שברגעים הכי קשים ונוראיים שיכלנו לחוות פשוט ''משחקים'' בנו...
אני מאוד מקווה שזו אי הבנה מוזרה, ולא חלק מתהליך שימור לקוחות אגרסיבי ביותר...
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה