|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אל-גיאר רז |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי דירה חוברתי ולאחר כשבועיים החלטתי להתנתק משרותי הטלוייזיה , הובטח לי הציוד יאסף רק לאחר כחודש {8.9.08} ואכן לא קרה הדבר , החברה מבחינתה מעקבת את התהליך רק לשם לקיחת דבר במרמה והינה מזלזלת בלקוח ללא שום ידיעה ומחשבה תחילה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על סך ימי העבודה שבוזבזו על הבטחות שב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|