פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטעה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
9.9.2008

לכל הנוגע בדבר שלום רב,



בחודש מאי השנה התחברתי כלקוח של הוט לתשתית לאינטרנט במחיר של 83 ₪ אשר כוללים גם ספק אינטרנט כעיסקת "באנדל". בחודש אוגוסט עברתי לדירה חדשה עם בת זוגתי.
נציג המכירות של הוט, אבי, הציע לנו לשפר את תנאי העסקה. הוצעה לנו על ידו תוכנית "טריפל" אשר כוללת טלפון+תשתית אינטרנט+כבלים, במחיר של 259 ₪ ו2000 דקות שיחה בחודש במחיר של 39₪.
סה"כ 298 ₪ לא כולל תשלום לספק האינטרנט אשר אבי, שידע שאנו כרגע בעיסקת "בנדל", אמר כי צפוי להיות בערך 30 ₪ (בתשלום ישיר לספק האינטרנט).
ב30 באוגוסט הגיע החיוב הראשון של חברת הוט אשר עמד על 75+318, סה"כ 393 ₪. זאת בנוסף לתשלום החודשי לעיסקת הבנדל, ממנה הבנתי שינתקו אותי ברגע שאתחבר לשירות הטריפל, ועמד על 83 ₪.

זוגתי ואני התקשרנו לשירות הלקוחות של הוט פעמיים על מנת לברר את נושא החיובים. בפעם הראשונה, לאחר המתנה של 30 דקות לשרות הלקוחות נאלצתי לנתק לפני ששוחחתי עם נציג שירות. זוגתי התקשרה עוד באותו יום לשירות הלקוחות פעם נוספת, ולאחר המתנה של 40 דקות הצליחה להבין את נושא החיובים. ההסבר שהיא קיבלה מנציג השירות לא תאם את ההצעה המקורית שקיבלנו מאבי ולכן, יום למחרת התקשרתי לשירות הלקוחות בפעם השלישית. לאחר המתנה של 25 דקות, ענה לי נציג השירות, עדי. עדי הסביר לי כי לא ייתכן שאני מחובר לעיסקת טריפל, כי אני מחובר ומחוייב לעיסקה הקודמת, בנדל. לאחר הסברים רבים מצידי שזו העסקה שהוצעה לי ואליה התחברתי לאחר שהובהר לי שהבאנדל ינותק, חלה תפנית בשיחה.

עדי ביקש ממני להמתין על הקו וכשחזר לאחר מספר דקות הוא מסר לי כי הוא מתנצל, דברי נכונים, אכן אני מחובר לעיסקת טריפל אשר טרם התעדכנה במערכת. הוא הבטיח לי כי המערכת אמינה וכי כעת, משעסקת הטריפל מעודכנת, החיוב הבא יעמוד על הסכום המקורי של 298 ₪ לא כולל 30 ₪ אינטרנט (תשלום לספק), בהתאם להצעה המקורית של אבי. הוא הבטיח לי כי בשל החיוב המיותר, המערכת תקזז רטרואקטיבית והחשבונית הבאה תעמוד על הסכום הנכון בניכוי החיוב המוטעה של החודש הזה.
חזרתי לענייני שמח וטוב לב עד אשר קבלתי היום ב17:00 שיחת טלפון מנציגת השרות אנה, שאת שם משפחתה סירבה למסור. כפי שטען עדי בהתחלה, אנה אמרה כי לא ייתכן שאני בעסקת טריפל כי אני מחויב בעסקת בנדל. שוב הסברתי כי נמסר במעמד המכירה כי עסקת הבנדל תבוטל. שוב נמסר לי כי הדבר איננו הגיוני וכו'. לאחר שיחת חירשים לא נעימה שנמשכה כחצי שעה, אנה סיכמה איתי שתבדוק שוב ותחזור אלי בהמשך היום, לא לפני שציינה בפניי כי את השיחה היא ביצעה כשירות בשבילי, ולא היתה חייבת לבצע אותה. עד עתה, בשעה 21:00, לא קבלתי ממנה תשובה.
המצב בו אני נמצא כרגע הוא כזה:

אני מחובר לחבילה בעלות חודשית של 318+75+83 ,סה"כ 476 ₪ למשך שנתיים. זאת במקום עלות של 298 ₪ לחודש, הסכום עליו סיכמתי עם אבי, נציג המכירות.
הפרש החשבוניות הוא 178 ₪ בחודש.
על פני שנתיים התחייבות, כל ההפרש בין מה שאני עתיד לשלם לבין מה שסיכמתי עומד על 4272 ₪.

מלבד הנזק הכספי, חשוב לי לציין שהוט אינה מספקת שירות לקוחות נאות, אינה עומדת מאחורי הסיכומים המקוריים שלה עם לקוחותיה, מחזיקה לקוחות בהמתנה על הקו/ לתשובה דקות ארוכות ואף שעות, ובאופן כללי- משאירה טעם רע מאוד. השירות האיטי, המסורבל, הלא מקצועי והעובדות השגויות אינם עומדים בקנה אחד עם מהירות החיוב של כרטיס האשראי שלי.

בשלב הזה אינני מבקש עוד החזרים רטרואקטיבים על החשבוניות המוטעות אלא רק לסיים את כל קשר עם חברת הוט לתמיד. כלומר, ביטול גם עסקת הטריפל וגם את עסקת הבנדל שהייתה צריכה להיות מבוטלת בלאו הכי.

לטיפולכם המסור.

בברכה,

תומר
+עלבון סוג הנזק :
בשלב הזה אינני מבקש עוד החזרים רטרואקטיבים על החשבוניות המוטעות אלא רק לסיים את כל קשר עם חברת הוט לתמיד. כלומר, ביטול גם עסקת הטריפל וגם את עסקת הבנדל שהייתה צריכה להיות מבוטלת בלאו הכי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה