פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עברנו דירה והם פשוט מתעללים בנו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרנו ב25 לאוגוסט קבענו מעבר דירה והתקנה ב3.9, התקשרו אלינו בטווח השעות שקבענו באותו היום והזיזו למאוחר יותר בלילה ואז התקשרו עוד 3 שעות והזיזו ליום למחרת ואז בכלל לא התקשרו ולא הגיעו. יום שישי עד הסגירה דיברתי עם 5 נציגים שונים כולם אמרו שהמנהל יחזור אלי עוד חצי שעה ועוד חצי שעה עד שהמוקד נסגר ואף אחד לא חזר אלי, כאילו לימדו אותם ש"אם אין לכם כוח לטפל במשהו אז פשוט תנו להם לחכו עד שהיום יגמר ולא תצטרכו להתמודד עם העבודה שלכם" פשוט התעללו בנו, הוצאנו אלפי שקלים רק משיחות הטלפון למוקד וכל פעם סיפרתי הכל מחדש והם הבטיחו הרים וזבהות וטכנאי למחרת וכל יום הם כבר מתחילת החודש הם בוחרים תאריך, מחכים לשעות שבהם הם צריכים להגיע ואז מתקשרים ואומרים שאין טכנאי וקובעים ליום למחרת וכך זה כבר נמשך שבוע וחצי למרות שהבקשה המקורית נתנה להם כבר מה25 לחודש קודם...
אינני יודעת מה כבר לעשות ולמי לפנות..הקלטתי מספר שיחות מהפלאפון במיוחד את השיחה האחרונה שצעקתי עליהם לפני יומיים, הבחורה שוב אמרה שיגיע טכנאי, שאלתי אותה האם זה בטוח ומה שהיא אמרה לי זה " רק המוות בטוח" ככה מילה במילה נציגה ענתה לי..ואז שחפתי בפניה שאני מקליטה אותי ושאני צריכה שהיא תאשר והיא צעקה כן וניתקה ואתמול כמובן הם שוב התקשרו בין השעות שהטכנאי כבר היה צריך להיות בבית אצלנו ולהתקין, אבל במקום זה התקשרה מישהי בשם אסנת ושוב אמרה שאין לה טכנאים לשלוח אז אולי מחר.. זה פשוט היחס הכי מגעיל שאני אי פעם נתקלתי בו מחברה בגודל כזה...מה עושים???
כל הנזקים ביחד סוג הנזק :
או לקבל טכנאי עכשיו +פיצוי או למצוא דרך להוכיח שההסכם הופר כדי לא לשלם להם 640 שקל פיצוי על התנתקות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה