פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה חמורה ומשפטית בטופס החזרת ציוד נושא התלונה:
זאנה גיא שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
טופס החזרת ציוד סטנדרטי של חברת הוט כולל הצהרה בתחתית הדף אשר מנוסחת כדלקמן:

"ההני מצהיר כי הציוד הרשום מעלה כלא תקין, ניזוק כאשר היה ברשותי, לפיכך עפ"י הסכם השירות ההני מאשר לחייב את חשבוני אצלכם לפי הערכת הנזק עפ"י שייקבע ע"י מעבדת השירות של חברת הוט, במידה ויתברר כי הנזק אינו בר תיקון אתם זכאים לחייב אותי עד לסכום של העלות הציוד בפועל."

מסרתי מודם תקין לחלוטין, למה נתנו לי לחתום על מסמך כזה???
התנהגות גועלית פוגעת, איכס איכס איכס...
עלבון סוג הנזק :
שינוי לחיוב במעמד הלקוחות שלכם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה