פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול וחוסר כבוד ללקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על היחס הלא מכובד והמשפיל של עובדי חברת הוט ללקוחותיה.
אנחנו מינויים של הוט כבר שנים ולפני כמה ימים פנה אליי אחד מעובדי האינטרנט אצלכם בשם שלומי, וביחס גס ולא מכובד מודיע לי שיש לי חוב. לאחר בדיקה מצידי אמרתי לו שהוא צודק. העובד המשיך ואמר שהוראת הקבע לא תקינה. התקשרתי לבנק וקיבלתי תשובה שאין שום בעיה בהוראת הקבע, אפילו כבר נגבו כמה תשלומים לאחר פירוד החשבוניות בין כבלים לבין האינטרנט. סוכם שיבואו לקבל ממני שיק על החוב. התבקשתי גם למלות שוב פעם טופס של הוראת קבע. גם נושא חשבוניות שלא מגיעות אליי סוכם שישלחו אליי ועד עכשיו טרם קיבלתי אותן.
היום, ה11/09/08 בסביבות השעה 11:30, מתקשר בחור בשם דוד ומדבר שוב פעם בצורה לא מכובדת ומשפילה. אמרתי לו זאת, כמו שאמרתי גם לעובד שלומי שהיחס שלהם משפיל וזה בכלל לא הזיז לא לאחד ולא לאחר.
אני יכולה להבין כל לחץ שנמצא אדם, צעיר או מבוגר, אבל לא יכולה לסבול חוסר כבוד והשפלה מצד שירות שאני קונה אותו ושאני משלמת אותו במלואו. אנחנו אנשים ישרים, פתוחים וסבלניים, זה לא אומר שאפשר לתת לנו יחס לא מכובד.
מצפה לתשובה בהקדם
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה