פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה ביחס להסכם עבור אינטרנט וטלויזיה/ נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת החיוב של אוגוסט 08 (לקראת חידוש מנוי) צלצלו אלי מספר פעמים מהוט על מנת לשכנע אותי להשאר בהוט עם הרחבת שירותים ובאותו תשלום.
הסכמתי טלפונית וביקשתי שישלחו אלי את ההסכם בכתב, אולם, לא קיבלתי את ההסכם עד כה, החיוב היה גבוה ממה שסוכם (הוא לא היה צריך להשתנות) ועד כה אני מנסה לקבל הסבר טלפוני על כך והשארתי הודעות עם טלפון אצל המוקדנים לחזרה ואף אחד לא חוזר אל. כנראה שבחודש הבא אקבל חיוב בניגוד לרצוני וללא שליטתי.
עלבון, זלזול בלקוח, אין לי שליטה על הוצאותי סוג הנזק :
אני מבקשת זיכוי על החשבון והתנתקות מהוט באופן מיידי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה