פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה החליפה ממיר תקול בממיר ישן שהתקלקל 30 דקות מהתקנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הטכנאי שהגיע להחליף את הממיר הגיע עם מכשיר ישן, משומש מסוג SAMSUNG שנראה כמו מהמאה שעברה. הוא הגיע עם שני מכשירים דומים מאחר ולדבריו בדרך כלל יש איתם בעיות. ואכן המכשיר הראשון שהוא חיבר לא עבד כשורה. לטענתו של הטכנאי, יש מחסור בממירים והיחידים שעובדים נורמלי זה המג'יק.
30 דקות לאחר לכתו של הטכנאי הפסיק הממיר לעבוד (יש הודעה שיש בעיה בחיבור בין השקע בקיר לממיר).
בשיחה עם השרות, הסתבר שלא ניתן לקבל שרות של טכנאי בחודש הקרוב (שיביא כמובן עוד ממיר ישן).
בשיחה עם שרות לקוחות, הסתבר שעל מנת לקבל מג'יק צריך לשלם 26 שקלים לחודש, 90 ש"ח התקנה ויותר מכך, התחייבות ל 36 חודשים!!! (לא יודע אם זה מותר היום). בקשתי לדבר עם ממונה על שירות לקוחות נתקלה בסירוב.
ב
שרות רע סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה