פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול - חויבתי חצי שנה לאחר שהתנתקתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שלזינגר מיכאל, בן 33, סטודנט למדעי החיים. כידוע, חייהם של הסטודנטים לא קלים, וגם אני המצב כלכלי קשה מאוד.
לפני כתשעה חודשים התנתקתי מהחיבור שלי לHOT-, שם הייתי מנוי במסגת תוכנית "טריפל" (טלוויזיה, אינטרנט וכבלים). עפ"י ההסכם הייתי מחויב ל-3 שנים, ואם אעזוב לפני כן – אשלם קנס.
הימים עברו, וחוסר שביאות רצוני מ-HOT הגיעו לכך שהחלטתי לעבור לחברה המתחרה, YES, שאף הבטיחו לי שהם ידאגו לבצע את כל הפרוצדורה המשרדית בניתוקי מ- HOT (דבר שהתברר כבלתי אפשרי), וכן, את הקנס שאני אמור לשלם ל- HOT, הם ימירו לי בהטבות חינם, וכך עשו.
מיותר לציין שב-HOT לא ידעו כלל שהתנתקתי, (הם פשוט הפסיקו לשלוח לי חשבוניות בדואר, ורק כשקיבלתי חשבונית נפרדת על הטלפון, קלטתי שמשהו לא בסדר!) והייתי חייב לעבור את כל התהליך מחדש.
וכך, בשעה טובה התנתקתי רשמית מ-HOT, לאחר שמילאתי את הטפסים ש- HOT שלחו לי, והם הודיעו לי שישלחו לי טכנאי שייקח את הציוד של HOT (ממיר כבלים, מודם למחשב וסוג של נתב לטלפון), ורק אז יזכו אותי על החודשים ששילמתי ל-HOT בגין "חיוב כפול" (כך הם הגדירו את זה), הזיכוי יהיה מחודש ינואר עד שתסתיים הפרשה, כלומר, רק לאחר שאמסור את הציוד אצטרך להמתין עוד כ-40 יום (שכן מדובר בזיכוי גדול שרק בכיר בחברה יכול לחתום עליו), ואז אקבל את המחאת הזיכוי או העברה בנקאית לחשבון שחויב בהוראת קבע, ובכך אמורה היתה הפרשה להגיע לסיומה.
אלא שלא.
בפעם הראשונה שקבעתי שיגיע טכנאי לאסוף את הציוד – הוא לא הגיע, ואף אחד לא טרח להודיע לי,
הדבר חזר פעם נוספת. לאחר אינסוף שיחות טלפון למחלקת שימור לקוחות, והמתנות בטלפון עד שיתפנה נציג (לפחות 20 דקות בכל פעם) הם עוד ניסו "למרוח" אותי, שכן היה טכנאי פעם אחת, אבל הוא שכח את הסולם. לי לא אמרו כלום, כי נורא מוזר, יש לי סולם ויכולתי לעזור לו (לשם מה היה זקוק לסולם?, אין ל-HOT צלחת לווין!), למרות שידעתי שמדובר בעלבון לאינטליגנציה, התרציתי וקבעתי שוב בפעם השלישית.
בפעם השלישית, הגיע סוף סוף שליח, מסרתי לו את הציוד, הוא בדק אותו, חתם לי על הטפסים, שני העתקים הוא לקח, ואחד נתן לי.
הציוד נמסר באמצע חודש יולי, למרות שהתנתקתי בתחילת ינואר, מאז שיצרתי אתם קשר והובטח לי שיגיע טכנאי, לקח להם יותר מחצי שנה למלא את התחיבותם, וזה לא כולל שני ימי עבודה שהפסדתי בהמתנה לטכנאי שלא בא.
אחרי אינסוף שיחות (כבר הפסקתי לספור), נאמר לי שאכן הציוד התקבל, ועתה עליי להמתין עד שייגמר חישוב סכום הזיכוי, וכן שוב נאמר לי שאזוכה מחודש ינואר.
אני חייב לציין, שלמרות עיוות הדין, מעולם לא הועברתי למשהו בכיר במחלקה, הם התעקשו לא להעביר אותי למחלקת כספים,או למנהל משמרת, או לכל בעל סמכות אחר, שכן מדובר בעיה חריגה, והכי גרוע, בכל פעם מבין עשרות שיחות הטלפון בחצי שנה האחרונה, ההמתנות האינסופיות לנציג שירות לקוחות שיתפנה, גם לאחר שהעלו את פרטיי על המחשב, הייתי צריך להסביר את כל הסיפור מהתחלה! כאילו לא דיברתי עם נציג HOT מעולם.
בסוף השיחה, ציינו שיחזרו אליי בתוך כמה ימים, "מקסימום בשבוע הבא".
שמעתי את ההבטחה הזו לפחות חמש פעמים!!!
מעולם!!! לא חזר אליי נציג HOT לגבי שום עניין, לא בעניין הטכנאי והחזרת הציוד, ולא בעניין הזיכוי.
אני הייתי צריך להתקשר כל פעם מיוזמתי, להמתין יותר מ- 20 דקות לקבל נציג, שישקר לי בפרצוף!
בתחילה היו נציגים שאמר לי שאני בכלל לא מנותק, לאחר כמה חודשים נאמר לי שנותקתי רק מהטלפון (ואני בכלל הייתי במבצע "טריפל"), לבסוף אמרו לי "אההה, כן. יש לך בקשת התנתקות מינואר...", אז כמובן אמרו לי שהנושא בטיפול, מיאנו להעביר למשהו שייתן לי תשובה ברורה, בקשו שאת הטופס החתום של החזרת הציוד אפקסס להם, ואז הסתבר שבגלל איכות הכתב (מדובר בהעתק של העתק, שנחתם ב"תנאי שדה") כמעט בלתי אפשרי לקרוא, בטח לא באיכות פקס.
שאלתי אם אפשר לשלוח להם באימייל, אז אפשר לראות את הטופס הסרוק הרבה יותר ברור, אבל ב-HOT עוד לא שמעו על דואר אלקטרוני.
שאלתי היכן שני ההעתקים האחרים, אלו שהיו בידי הטכנאי של HOT, שכן מדובר באסמכתא הרשמית שהחזרתי את הציוד, ובלעדיה אין לי שום הוכחה אחרת – הם לא יודעים, ואין להם שום מושג כיצד להשיג את זה.... על כל מקרה, את העותק המקורי שלי אני שומר אצלי.

חיובי ל- HOT הוא כ- 350 ₪ לחודש (כבלים, אינטרנט וטלפון), הכפילו זאת ב-7 חודשים (למרות שעתה כבר עבר 9 חודשים) ותגיעו לסכום של מעל 2450 ₪! והמונה דופק!

תזכורת: החזרתי את הציוד ל- HOT לפני כחודשיים, בשיחותי עם הנציגים אני מקבל את אותם תשובות כמו שקיבלתי בחצי השנה האחרונה החודשים האחרונים.
מסרבים להגיד לי כמה כסף חייבים לי, ומתי (אם בכלל) יגיע!

משקרים לי בפרצוף יותר מחצי שנה, ומבחינתם ימשיכו לשקר עוד חצי!
אני רוצה את כספי שנלקח ממני שלא כחוק, וזאת לאור הודעתם שהתנתקתי כבר בינואר!
מדובר בכסף שנלקח ממני שלא כדין, כתוצאה מהתחכמויות של חברת HOT, מדובר בחוב שלהם אליי ואני דורש ריבית פיגור על פרעון החוב, שכן אם התנהלותם הייתה מזכירה, ולו צילו של התנהלות נורמטיבית של חברה בסדר גודל שלהם, העניין היה נגמר לפני חודשים ארוכים!
אני צריך את הכסף בכדי לשלם את שכר הלימוד ואין לי מאיפה! בין היתר בגללם.

אנא עזרו לי, מכיוון שסבלנות ואורך רוח לא תרמו למציאת פתרון הבעיה, איני רוצה לפנות לתביעות קטנות, שכן הדבר יגרר עוד חודשים ארוכים, הם יביאו את עורכי הדין מהמחלקה המשפטית שלהם, ולי לא יישאר סיכוי!

בכבוד רב

ובתקווה לבשורות טובות

מיקי שלזינגר

פרטים להתקשרות: מיקי שלזינגר אחד העם 8/3 ר"ג 52212 טלפון: 052-8029211
מספר "לקוח" ב-HOT 41285366

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה