פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ללא פתרון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
12/09/08
א.ג שלום רב!

במהלך התקופה בה אבי מנוי שלכם היו תקלות רבות שעל רובן המוחלט לא דווח לחברת HOT ועל מיעוטן כן דווח.
-נקבעו ובוצעו שני ביקורי טכנאים לתקלות בטלפון בתאריכים 27/05/08 ,18/06/08 על ידי HOT בשל תקלות שאובחנו על ידי נציגי השירות ושעליהן התלוננו.
-נקבעו ובוצעו שלושה ביקורי טכנאים לתקלות באינטרנט 25/06/08 ,29/05/09 , 11/09/08 על ידי HOT בשל תקלות שאובחנו על ידי נציגי השירות ושעליהן התלוננו.
בתאריך 12/09/08 (יום אחד בלבד לאחר ביקור טכנאי – נציג רשמי של חברת HOT!!!) חלה תקלה נוספת ולא היה ניתן להתחבר לאינטרנט משעות הצהריים. נוצר קשר עם מוקד התמיכה על ידי (בנו של המנוי), שלא היה נוכח בבית בעת השיחה, בשעה 20:40 לערך; שמה של הנציגה יסמין. לשיחה העלו לפי בקשתי את אבי (בעל המנוי) כיוון שהוא זה היה ליד המחשב ולא אני. במהלך השיחה בוצעה רוטינה של נציגת השירות ובה ביקשה: לנתק את כבל הרשת שמחובר מהמודם לראוטר, ובמקום זאת לחברו למחשב, זאת אומרת, לחבר את המודם ישירות למחשב. ווידאתי עם הנציגה שבקשתה בוצעה כהלכה והיא אישרה שכך. לאחר מכן ביקשה הנציגה להגדיר בחיבורי הרשת [Local Area Connection > Internet Protocol(TCP/IP)] קבלת IP ו DNS אוטומטים במקום ההגדרות הידניות שהיו. ווידאתי פעמיים יחד עם הנציגה ועם אבי שהפעולה בוצעה לשביעות רצונה של נציגת התמיכה. המחשב נתן אינדיקציה שיש חיבור אך עדיין לא היה ניתן לגלוש. הנציגה מצידה אמרה שלפי מה שהיא רואה ישנו חיבור לאינטרנט.
לאחר מכן נתבקש אבי - בעל המנוי לפתוח חלון CMD ולהקיש ping 192.168.100.1 ולאחר מכן enter . לא נתקבלו נתונים או תגובה המעידה שהמודם שישנו חיבור או אפילו זרימת מידע. גם הפעם ווידאתי פעמיים עם הנציגה שכל מה שביקשה בוצע כראוי והאחרונה אישרה בפני שאכן כן הכל בוצע כראוי. הנציגה בקשה מאבי וממני להמתין ושבה כעבור זמן קצר. היא אמרה שלא יתכן שאין תגובה מהמודם ולכן, כנראה לא אבי חיבר נכון את המודם למחשב וזאת שלאחר כל שלב ווידאתי פעמיים לפחות שהפעולה בוצעה לשביעות רצונה.
בקשתי מהנציגה ניתוק תוך 5 ימים, דהיינו עד התאריך 17/09/08, שלאחרם תבוטל הוראת הקבע.
יש לציין שאין לי ו/או לבעל המנוי כל טענה שהיא לנציגה הספציפית בשיחה זו. נהפוך הוא, הנציגה יסמין הייתה סבלנית והסבירה היטב את דבריה ואת בקשותיה מאבי. טענותינו הם כלפי חברת HOT, מנהליה וטכנאיה. בתקופה קצרה יחסית למשתמשי אינטרנט היו תקלות רבות שחלקם דווחו. זכינו לשלושה ביקורי טכנאים (בשל תקלות אינטרנט בלבד) שללא ספק כנראה לא יודעים את עבודתם או שלא איכפת להם מספיק כדי לוודא שלקוחות החברה שבה הם עובדים מצליחים ליהנות מהמוצר. לבסוף אומר כי בתקופה שקדמה לאינטרנט של HOT בביתנו הייתה תשתית ADSL של חברת "בזק" במשך יותר מחמש (5!!!) שנים שבמהלכם לא חווינו ולו תקלת אינטרנט אחת, שהייתה קשורה לתשתית. וראו, פלא פלאים, בכמעט חמישית מהזמן שבו אנו מחוברים לחברת HOT זכינו לחמישה ביקורי טכנאים בשל תקלות טלפון ואינטרנט, וכמובן שהאשמה היא בראוטר או בנו, שאין אנו מבצעים את חיבורי הכבילה כיאות או את הוראות הנציגים ואף פעם לא של חברת HOT שעשתה לעצמה שם באמלול ועינוי לקוחותיהם.
כספי סוג הנזק :
ניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה