פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של 55 דקות למענה טלפוני..... והמתנה של חודש וחצי לבוא טכנאי הוט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי טלויזיה חדשה וניסיתי להזמין טכנאי לקביעת נקודה נוספת וקבלת ממיר. התקשרתי הבוקר בשעה 08.15 וזכיתי למענה אנושי רק בשעה 09.10 ??????? ממש לא נתפס להמתין 55 דקות למענה אנושי. כשמחיתי על כך התגובה היתה יבשה כגון: "אנו מודים לך על ההמתנה..." מה שבודאי לא עזר לתחושת הזלזול שאני חשה מהוט. הסברתי שברצוני להזמין טכנאי לקביעת נקודה נוספת ולקבלת ממיר נוסף - והנה לכם התשובה: "טכנאי יגיע אליך רק ב-5/11/09" הייתי בשוק. איך יכול להיות שגוף שאמור לתת שירות לפחות כמו שהוא מתפאר בכך בג'ינגלים שחוזרים על עצמם במענה הקולי - ההצעה ה"טובה" ביותר שלהם היא להגעת טכנאי לבית הלקוח כעבור למעלה מחודש וחצי???????????? ממש הזוי. כששאלתי לפשר העיכוב התשובה היתה: נכון את צודקת זה הרבה זמן (בלשון המעטה) לחכות יש עומס, מחסור בלה בלה בלה וכו'.... בקיצור השירות של הוט גרוע גרוע גרוע גרוע כפול מליון פעם ולי לא נותר אלא להתנתק מגוף מזלזל כל כך ופשוט לעבור למתחרים. ניסיתי להתקשר שוב להוט על מנת לבקש להתנתק מהם אך לא נותר לי חמצן כדי להמתין עוד 55 דקות למענה...זה לא אומר שלא אעשה זאת מחר עם כוחות מחודשים.
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה