פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט- השרות הכי גרוע שאי פעם קיבלתי- חייבים לקרוא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
: הוט זכתה בכבוד המפוקפק השרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.

אני , ............. לקוח שלכם לצערי בין 4-5 שנים.

החליפו לי בין 9-12 פעמים סוגים שונים של modem מאז שהתחלתי איתכם את הדרך.

לאורך כל השנים חלו אינספור ניתוקים.

לפני כשבועיים דיברתי עם נציגה שלכם ששלחה אליי נציג שהגיע ואמר שהטכנאי שהיה אצלי לפני כחודש וחצי לא עשה נכון ששם לי מגבר מאחר שהעוצמות שלי גבוהות מידיי ולקחת את המגבר יחד איתו.

באותו היום דיברתי עם נציגה שלכם שאמרה שהיו לי ב 4 שעות כיותר מ 100 ניתוקים ואילצה את הטכנאי להגיע שוב ולהחזיר לי את המגבר.

מהפעם האחרונה שהיה אצלי טכנאי ועד היום שוב כל הזמן היה מתנתק והנציגה ששלחה לי את הטכנאי שוב שיחזיר את המודם הבטיחה לחזור אליי ואמרה לי שלא תאפשר לי ניתוקים כאלו.
מיותר לציין לומר שהיא לא חזרה אליי אבל היא היתה הכי נחמדה ודאגה לחזור אליי מספר פעמיים (פעמיים שלו) בטווח של יומיים. למרות שלבסוף גם היא התאדתה ונעלמה לה).
ב 2 או ב 3 לספטמבר דיברתי עם מישהי בשם אריאלה מצוות של איעד והיא הגיעה למסקנה שאין מה לעשות והיא קובעת לי טכנאי בכיר ליום חמישי (4-9-08) אני התעקשתי לטכנאי בכיר בגלל אינספור תקלות אבל אמרתי שאני חייב אינטרנט אפילו שיהיו ניתוקים מידיי פעם כי אישתי חייבת להגיש באותו היום עבודות לאוניברסיטה, היא הבטיחה לבדוק ולחזור אליי "אבל בנתיים תדע שקבעתי לך מחר טכנאי בכיר בין 9 ל 11. התקשרתי באותו יום ב 22 בלילה ודיברתי עם פאדי שלפי דבריו הוא קובע לי טכנאי למחר ואני רבתי איתו על מה הוא מדבר כי כבר קבעו לי למחר והוא אמר לא משנה עכשיו יש לך טכנאי בין 9 ל 11 בבוקר ואמר לי שהוא לא מבין כי הוא רואה שהאינטרנט בסדר- יש בו ניתוקים והוא לא במצב אופטימלי אבל הוא יכול לעבוד ומחר הטכנאי יבוא ויבדוק.
יום חמישי 10-9-08 שעה 10:50 אני ממתין בבית שעתיים מתקשר להוט ומודיעים לי שלא קבעו לי טכנאי ואף אחד לא אמור להגיע. ביזיון..... ביזיון לא נראה כדבר הזה. באותו שיחה הובטח לי שהאחראי של אריאלה (איעד יחזור אליי).
ב 7-7 (יום א') דיברתי עם אחראי בשם איעד שאמר שהוא מצטער על מה שהיה וכי יש תקלה בעמוד ברחוב וביום חמישי 11-9-08 אמור להיות טכנאי בזק+ טכנאי הוט שאמורים לתקן את התקלה והוא אחרי לדאוג לי באופן אישי ובנתיים שאנסה להסתדר עם הניתוקים הזמניים (כל 10 דק' ניתוק וצריך להתחבר מחדש).
אמרתי לאיעד שאני מזמין אותו לשמוע שיחות מוקלטות עם אריאלה ופאדי (ב 2 או ב 3 בספטמבר) שהבטיחו לי טכנאי ואף אחד לא הגיע- ציינת שאין לי מה להמציא את זה ושוב אני כ"כ בטוח בעצמי שפשוט ישמע את הקלטת השיחה).

יום רביעי 10-9-08 בבוקר התקשרתי במיוחד לומר שאני עובד בערב ולא טוב הטכנאי שקבעו לי בין 15 ל 18 ואני מבקש שיחזרו אליי עם תשובה לגבי שעה אחרת או שאיעד יחזור אליי. המוקדנית אמרה בסדר ואף אחד לא חזר אליי. באותו יום רביעי התקשרתי שוב חיכיתי הרבה זמן (זמן המתנה כל פעם בין 10 ל 15 דק') התקשרתי שוב בין 20 ל 21 בלילה וביקשתי שמאחר שלא מתייחסים אליי שמחר אף טכנאי לא יגיע מאחר שאני לא אהיה בבית ואני לא מוכן לקבל שרות כזה מחפיר- הסברתי שאני בניגוד אליהם מודיע שמחר לא יגיע טכנאי סתאם ואני מבקש שלא יתקשרו אליי יותר רק בנוגע לניתוק המנוי שלי.

לאור כל שרשרת הביזיונות מיותר לציין שביום חמישי אך אחד מהוט לא התקשר אליי- לא טכנאי (כנראה הבינו שאין טעם להגיע) ולא אחראי כמו איעד שהבטיח לדאוג לי באופן אישי
וגם ביום שישי אך אחד לא התקשר. ביום ראשון ה 14-9-08 התקשרתי להוט ודיברתי עם מישהו בשם ראמז מצוות של גנאדי (השיחה היתה בין 12 ל 14) ושאלתי מה המפסר של המחלקה שאמורה לנתק והוא ענה לי שהנוהל שאחראי אמור לחזור אליי. חזרתי שוב על עצמי שאני רוצה לנתק עכשיו ואם הוא לא יכול לנתק אני רוצה מספר טלפון או פקס של מי שכן יכול לנתק אותי.

שוב חזר על עצמו שאחראי בלבד יכול לחזור אליי והוא לא יכול לתת לי מספר טלפון של ניתוקים
השיחה עם ראמז הוקלטה ונמצאת במשיבון שלי. שוב כמובן ביום א' אף אחד לא התקשר וגם לא היתה שיחה מהוט ולא הושארה הודעה.
התקשרתי שוב באותו יום בערב (שוב שיחה מוקלטת- למדתי לקח) ודיברתי עם עידו וסיפרתי לו על ההתנהגות המבישה של הוט (שיחה ב 19:54) הסברתי לו שיש לי את השם של הבחור שהבטיח לי שיחזור אליי וגם את האחראי שלו והכל מוקלט. עידו ביקש ממני את הפרטים שלו וסיימנו את השיחה בהסכמה שאני אשמע את ההקלטה ואומר לו עם מי דיברתי. עידו חזר אליי (באמת סוף סוף מישהו בסדר) וחזר ואמר שהוא לא מבטיח לי שהיום (14-9-08) מישהו יחזור אליי אבל אם זה לא יסתדר האז מחר בטוח מישהו חוזר אליי.

אני מגיע למסקנה שהמוקדנים לא תמיד אשמים באשר לנושא הניתוק ויש גורם מכוון בהוט שהוא מהמנהלים הבכירים אשר מנסים להתיש על מנת שאשאר בכוח מנוי של הוט.

עובדות- אתמול סגרתי עם בזק בינ"ל ובזק תשתית + ספק ויוצא לי לשלם כל חודש 25 ₪ יותר בגלל הקו שאני חייב לעשות (קו קל) אבל לא איכפת לי לשלם יותר רק לא להיות לקוח שלכם.

רק שתבינו עד כמה השרות שלכם הוא הכי גרוע שקיבלתי אי פעם קיבלתי חודש חינם פיצוי על עוגמת נפש של ניתוקים ואיעד הבטיח לפצות אותי, גם עוד חודשיים חינם לא יגרמו לי לחזור אליכם לעולם.

הדבר המינימלי זה שתכבדו אותי לקראת סיום יחסינו ותנתקו אותי בהקדם.

אני דיי בטוח שחברת הוט לא תקבל ממני מחמאות כאשר ישאלו אותי על השרות שלכם או בכל פעם שהשם של חברתכם יעלה בכל שיחת חולין.


לסיכום ולסיום אני מעוניין להתנתק מכם לאלתר, לא מעוניין לדבר עם אף אחד

לא מעוניין בשום פיצוי גדול ככל שיהיה. אני מעוניין שהביטול יהיה החל
מה 7-9-08 (למרות שזה לא משנה כי זהו חודש שאני אמור לקבל עליו פיצוי – ללא תשלום).

דבר אחרון אני מעוניין לקבל פקס אני סיום החוזה עם חברת הוט החל מתאריך 7-9-08 ואני מזמין אתכם להגיע לקחת את הפיל הלבן שאתם קוראים לו מודם ומחליפים כפי שמחליפים בגדים בקיץ.

הכי גרוע שחברת הוט מגיבה על כל התלונות באותו נוסח.פשוט עושים קופי פייסט
וחבל מאוד שאתר תלונה מאפשר להם להמשיך לזלזל כך באנשים ולהגיב בצורה כוללנית כזאת. שפו קופי פייסט.
באותה הזדמנות הייתי רוצה לבקש מאתר תלונה לא לאפשר להם להמשיך ללעוג לנו- אם אתם רואים אותו תשובה לכולם תדאגו לא לפרסם את התגובה או למחוק אותה- בבקשה תכבדו את כבודנו המינימלי לפחות אתם.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה