פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות ודברי שקר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה12.6.08 החלטתי להצטרף למבצע הטריפל של הוט לאחר שנציג מכירות הצליח לשכנע אותי שזה כדאי. לא נורא, גם אני טועה לפעמים.
תחילה ביקשו ממני דמי התקנה למרות שבהתחלה לא נאמר דבר בנושא.
לאחר דין ודברים, הסכמתי לשלם את ה-99 של ההתקנה בתמורה ל-3 חודשי VOD וחודש אחד חינם של ספורט 1+2 שבשקלול באמת שווה לדמי ההתקנה.
נאמר לי שאחרי חודש אתקשר ואוכל לנתק את הספורט 1+2. מקובל.
וזה היה שקר מוחלט! בדיעבד גיליתי שהנציגה רשמה שהובהר לי שהתחייבתי ל-9 חודשים לערוצים אלו. לא היו דברים מעולם!
כחלק מהטריפל שביקשתי, גם שידרגתי את המהירות ל-2.5 והצטרפתי לחבילת פלטינום. (כלל המבצע נקרא טריפל פלטינום).
את קו הטלפון באו והתקינו מספר ימים אחרי, ללא שום המתנה. אך הטלוויזיה והאינטרנט לא שונו כלל. יתרה מכך, גם כאן גיליתי בדיעבד שנאמר לי שבתאריך הנ"ל רק התקשרתי לברר לגבי המבצע ולא סוכם על כלום.
אז אם לא סוכם.. למה באתם להתקין קו טלפון?!
לאחר כחודש ששוב דבר לא ישתנה ביקשתי להבין מה קורה עם האינטרנט ועם הטלוויזיה, אמרו לי שמטפלים בזה.
ושוב.. חודשיים לאחר מכן שוב התקשרתי לשאול מה קורה וכאן, באופן מפתיע, ענה לי בחור לעניין בשם סלבה.
הוא נתן לי תשובות לכל השאלות שהיו לי ולכל מה שקרה ובזכותו אני גם יודע את כל מה שנכתב כאן בדיעבד.
הוא באמת נראה כמו מושיע, הבטיח לפצות אותי על כל הנזק הכספי שנגרם (תשלום לספק לאינטרנט במהירות שלא השתמשתי בה ותשלום על ערוצים שלא יכלתי לראות כי הם לא עדכנו את החבילה) ונתן יחס ראוי ומכובד.
אפילו הקריא לי את מה שכתבה הבחורה בעניין ערוצי ספורט 1+2 ועל זה שיידעה אותי בהתחייבות. דבר שהרתיח אותי מאוד.
מכאן, העניינים באמת נראו שמסתדרים, כל מה שנשאר זה לחכות יום יומיים ויש לי אינטרנט 2.5, חבילת ערוצים מתקדמת ושקט נפשי.
אך לא כך הדבר, לאחר יומיים התקשרתי שוב ונאמר לי שזה לוקח זמן, אמרתי שאין סיכוי כי פתיחת ערוצים לוקחת בדיוק שנייה. אז זרקו לי מילים מפוצצות כמו "בק-אופיס" וניסו להסביר שלוקח זמן ואלף תירוצים.
אמרתי לה שאני מוכן להתערב שלא יקרה עם זה כלום. היא אמרה שאתן להם שבוע והסכמתי, אני הרי תמים, אולי הם באמת עושים שם משהו.
אך שום דבר, גם לאחר השבוע הזה שום דבר לא ישתנה.
זאת עוד לאחר שציינתי בפניה שאם זה לא יקרה שבוע אחרי, אני רוצה התנתקות מוחלטת מהחברה והיא הבטיחה שהיא תטפל בזה אישית.

בשורה התחתונה, הם יודעים לדבר מהיום עד מחר, אבל בפועל, הקשר בין מה שהם אומרים למה שהם עושים הינו מקרי בהחלט.
כספי סוג הנזק :
החזר כללי של הכסף שהוצאתי ללא שום מטרה + פיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה