פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם.< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2007 יצרנו קשר עם נציג מכירות של הוט וביקשנו הצעת מחיר בעקבות מעבר דירה. הנציג בדק ובחן כשבוע אילו הטבות יוכל לתת לנו כדי שנסגור את העסקה, הוא חזר אלינו עם הצעה מעט יקרה אך ההתחייבות לשנה וחודשיים חינם כך שלאחר ההטבה ובהתחשב בעובדה שמדובר בהתחייבות לשנה בלבד הסכמנו ושמחנו לדעת שהחבילה מתאימה לנו כסטודנטים.
אתו נציג שלצערי שמו פרח מזכרוני מסר שהחודשיים יתחלקו באופן הבא- החודש הראשון ללא עלות וכך גם החודש האחרון אבל אנחנו חייבים לסגור עכשיו ובמקום.
סגרנו איתו ולפני כחודש פנינו אליכם כדי לודא שאכן כך הדבר. הנציג אישר ואף הציע לי חבילת המשך אבל ציין שכדאי לי להמתין לתום החודש לעדכן אותה על מנת שלא אאבד את החודש חינם. כשהתקשרתי לחדש את ההתקשרות ביננו מסרה לי הנציגה הצעה יקרה ב20 ש"ח .מאוחר יותר הבחנתי בחשבון האשראי שלי כי גם את החודש המובטח לא קיבלתי.מבירור עם נציגה נמסר לי כי לא אזוכה כיוון ש'אין כזה דבר'.
אני מבקש כרגע לבטל את החוזה החדש עמכם, לצערי החוזים הם טלפוניים ושגיתי בכך שלא הקלטתי את השיחות עם אותו הנציג, אין לי שום אסמכתא לכמה אני משלם כיוון שאינני מקבל חשבוניות למרות שהתקשרתי כחמש פעמים למוקד הטלפוני לבקש את החשבוניות.
לצערי התאכזבתי מכם קשות- אני לא מעוניין לקבל כרגע את החודש שהובטח לי ללא עלות אלא לבטל לאלתר את ההסכם החדש עמכם וכמובן גם את ההתקשרות ללא שום עלות ומיידית.
ראוי לציין שאני מנסה כבר קרוב לשבוע לשלוח לכם פקס המודיע על רצוני להתנתק ואומנם הוא התקבל אך לא חזרו אליי כפי שהובטח, שלחתי שוב את הפקס לכל מקרה שמא לא הגיע ליעדו, אנא חסכו ממני את שיחת הטלפון של שימור הלקוחות- אני ממתין כבר חמישה ימים לשיחת מנהל (קריאה נפתחה ברביעי 17.9 ועד שלישי 23.9 טרם חזרו אלי) ואם הוא אינו מוצא את הזמן לשוחח איתי (על אף שאתם מחוייבים לחזור תוך 3 ימים) אינני חפץ לשוחח איתו כלל.
הפסדתם אותי כלקוח שחשב להישאר איתכם למרות שכל משפחתי עברה כבר השנה ליס וניסו לשכנע גם אותי.

איני מעוניין לשוחח עם נציגים נוספים. קצתי בזמן המתנה של 20 דקות!
לא עם שימור, לא עם מנהל , אחמ"ש או כל גוף מומצא אחר בחברתכם.
אני מעוניין בניתוק בלבד.
בזבוז אדיר של זמן סוג הנזק :
ניתוק מיידי!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה