פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
ביטון אלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים היתה לי תקלה בממירים, הזמנתי טכנאי שהגיע אלי בשעות הבוקר שהייתי בעבודה והחליף לי את 3 הממירים בממירים כביכול חדשים, שהגעתי מהעבודה גיליתי שהורכבו לי ממירים ישנים שהיו לי בבית לפני 10 שנים, יש לציין שהממירים שנלקחו ממני היו ממירים דקים וחדישים.
במשך חודשיים אני רודף כמה וכמה פעמים אחרי השירות לקוחות בבקשה שיבואו להחליף לי את הממירים הישנים לחדשים ובכל פעם אני נתקל בתירוץ אחר, פעם זה אין ממירים במלאי, פעם זה ניסו להשיג אותי ולא הצליחו, ובפעם האחרונה זה היה נציגה שאמרה לי שהיא רושמת לה למעקב את התלונה.
לי נמאס כבר לרדוף אחרי הוט ובמיוחד שכל פעם אני בהמתנה של לפחות 20 דקות.
ביקשתי בפעם האחרונה שיבואו או להחליף לי את הממירים או שיבואו ויקחו את הישנים עד שיהיו להם מכשירים חדשים.
זלזלול סוג הנזק :
החלפת ממירים מיידית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה