פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק לקוח ללא הודעה מוקדמת והאשמות שווא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד 24-09-2008 הגיעו שני נציגי שרות של הוט לביתי טענתם היתה שהחיבור בבית של אבי הוא לא חוקי ולכן יש צורך להוסיף ס"ך של 69 ש"ח בכל חודש
כאשר אמרתי שהחיבור נעשה על ידי הוט והבית הוא יחידה אחת עם דלת מקשרת
למעבר בן הבתים אולם כעת הדלת חסומה ורק במקרה הצורך יש מעבר נאמר לי על ידם שיש צורך לשלם את התוספת של התשלום במידה ולא ינתקו את החיבור לבית של אבי. לאחר שלא הסכמתי לחתום ניתקו את אבי מידית ללא התרעה מוקדמת .
לאחר מכן קיבלתי מיכתב שנאמר שגרמתי נזק לתשתית של הוט על ידי חיבור פירטי ואני עלול להתבע על ידם.ברצוני להוסיף שהחיבור נעשה על ידי הוט ואנו משלמים בכל חודש בחודשו על שני ממירים.לפני כחצי שנה היו שני נציגים של הוט וכאשר הסברתי להם להבית יחידה אחת עם דלת מקשרת אמרו שבמצב זה זה בסדר ועזבו את המקום.לא קיבלתי מהוט שום מכתב או פניה לגבי הבעיה .לסיום אוסיף שאבי ניצול שואה בן 80 והטלויזיה היא כל עולמו.אנומשלמים את החשבונות בכל חודש ללא כל בעיה
עילבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה