|
|
|
|
|
|
חיובים לאחר ניתוק |
נושא התלונה: |
יום שני 29 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נותקתי מרשת האינטרנט של הוט בחודש יולי האחרון ובשיחה עם נציג שירות הוסבר לי שלא אראה שום חיוב נוסף, לצערי הרב אני עדיין ממשיכה לקבל חיובים ושחברת הוט גוזלת ממני כספים וללא ידיעתי מהוראת הקבע שלי שנמצאת ברשותם,
היום לאחר שיחה טלפונית נוספת עם נציג שירות (יוסי)הבעיה עדין לא נפתרה מפני שאין לו סמכות לבצע שינוי אלא רק לאחר החג כשיגיעו מנהלי השירות חזרה לעבודה
היתכן הדבר ?
אשמח לעזרתכם בנושא ומס' הלקוח לי בהוט הוא 10784480
בברכת חג שמח ותודה
מירב
|
עוגמת נפש,עלבון בזבוז זמן וטלפונים |
סוג הנזק : |
החזר מידי של כל התשלומים שירדו מרגע הניתוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|