פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה להוצאה לפועל נושא התלונה:
גרינפלד שלומי שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.4.08 התקשרתי למוקד שירות לקוחות של חברת HOT ודיברתי עם נציגת שירות בשם אולגה, הבעתי בפניה את רצוני להתנתק משירותי הכבלים של HOT ולעבור לחברה אחרת
שאלתי אותה מה הפרוצדורה ומה יתרת החוב שלי לחברת HOT
אולגה אמרה לי כי יש יתרה של 180 ₪ בגין התחייבות שלי ל שלוש שנים לחברה ועוד חלק יחסי של התשלום בגין אותו חודש בסך הכול 260 ₪ . לשאלתי איך חברת HOT גובה את התשלום נאמר לי כי הגבייה תבוצע באמצעות הוראת הקבע העומדת לזכותם.

שאלתי מתי אני יכול לבטל את הוראת הקבע ונאמר לי שניתן לבצע זאת 3 ימי עבודה לאחר הניתוק בפועל שיבוצע ע"י טכנאי החברה

בתאריך 30.4 הגיע טכנאי של HOT , ניתק אותי מהשירות ואסף את הממירים השלטים ושאר הציוד השייך ל HOT (קיים עותק של ביצוע הניתוק)

בתאריך 4.5 הוריתי לסניף הבנק שלי לבטל את הוראת הקבע. (קיים עותק של טופס ההוראה מהבנק) מאותו תאריך ועד ל 22.9 לא היה כל קשר של חברת HOT איתי בשום צורה (לא טלפונית ולא באמצעות מכתב)

בתאריך 22.9 קיבלתי טלפון ממשרד עורכי דין גולדברג את סיוון המייצג את חברת HOT ונאמר לי כי יש לי חוב לחברה בסך של 180 ₪ הנושא ריבית והצמדה ואני נדרש לשלם אותו + שכר טרחה בסך 250 ₪ למשרד עורכי הדין

אמרתי כי מעולם לא קיבלתי הודעת תשלום וכי כל נושא סגירת החשבון והניתוק תואמו עם שירות הלקוחות של HOT , טענותיי לא התקבלו ונאמר לי כי אני חייב לשלם מייד ואם לא ייפתח נגדי תיק בהוצל"פ

הבעתי את מחאתי ואמרתי כי אני מעוניין לדבר עם HOT

בשיחת טלפון שבוצעה באותו היום לחברת HOT שוחחתי עם נציגת שירות בשם אורלי וסיפרתי לה את המקרה , תשובתה הייתה כי נשלחה לי הודעה בדואר רגיל (אשר אותה לא קיבלתי מעולם) והעניין כבר לא בטיפולם אלה בטיפול עו"ד למרות שהצעתי לשלם מיידית את הסכום המקורי ללא שכ"ט וללא הפרשי הצמדה נציגת השירות הייתה איתנה בדעתה ואמרה לי שהנושא כבר לא בטיפולם.
למחרת הוצאתי מתיבת הדואר אתרעה שנשלחה על ידי משרד עורכי הדין ב-30.9 לתשלום של הסכומים שהתבקשו ממני בשיחת הטלפון (כולל שכר התרחה) על סך 439 ש"ח

באותו היום שוחחתי שוב עם משרד עורכי הדין והצעתי בשנית לשלם את הסכום המקורי אך ללא הועיל תשובתם הייתה "נפתח תיק ואתה חייב לשלם שכ"ט אם לא אנו פונים להוצל"פ"
לאחר ששקלתי את המקרה הבנתי כי ננקטות כאן שיטות לחץ אשר לאזרח הקטן אין יכולות להתגונן בפניהם, החלטתי לשלם את הסכום ואכן ב 24.9 התקשרתי למשרד עו"ד בשלישית ושילמתי תחת מחאה את מלוא הסכום בכרטיס אשראי (קיימת קבלת תשלום)

האם הליך זה הוא תקין? גם כאשר אזרח לא משלם חשבון טלפון או חשמל הוא מקבל אתרעה לפני ניתוק ולא פועלים נגדו באמצעים משפטיים מייד נראה לי כי הנושא דורש בירור ואם לא יובא לאמצעי התקשורת ימשיכו עשרות אזרחים להיכנע לסחטנות המבישה הזו
כספי סוג הנזק :
החזר של סכומי ההצמדה ושכר התרחה של משרד עורכי הדין פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה