פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.09.08 פניתי לחברה לשידרוג ל HD ביקשתי 2 ממירים האחד כלול במבצע והשני בתוספת תשלום 15 ש"ח מדי חודש ותשלום חד פעמי 99 ש"ח עבור ההתקנה (שדרוג זה כלל התחייבות ל 3 שנים) מעיסקה זו סוכם על תשלום חודשי 323 ש"ח וזה כולל אינטרנט מהיר , קו טלפון הוט וטלויזיה בכבלים הכוללת 9 חבילות.
בפועל כעת בביתי ממיר אחד , מהירות האינטרנט "שודרגה " מ 3 מגה ל 1.5 ומאז 14.09.08 אני מנהל מדי ערב שיחות "נפש" עם מוקדנים ומעולם לא ענה אותו מוקדן לפנייתי בשנית ואף לא חזר כמובטח לעדכן בתוצאות פנייתי.
מהנ"ל יוצא שאני משלם לספק אחד עבור 3 מגה ולנותן השרות הוט עבור מגה וחצי (שידרוג כאמור) כול נסיוניתי לדבר עם בכיר נענו בסגנון נחזור אליך , בקשתי להינתק מהוט כלולה בתשלום אלפי שקלים אלא ויוכח אחרת מה שלא ניראה מעצם כוחה האיום ונורא של הוט, מה עושים ?!
תודה ושנה טובה
דגש: הנני לקוח של הוט מיום הקמתה!
במהלך ביצוע העיסקה לגבי שדרוג ל HD לא דובר מאומה לגבי האינטרנט
כול המוקדנים סרבו להעביר אותי לבכיר מהם וסיימו שיחתם בנוסח יחזרו
אליך לכול המאוחר מחר.
ויסמן ראובן (המנוי על שם ויסמן סימונה רעייתי).
כספי סוג הנזק :
יותקנו 2 ממירים כפי שסוכם , מהירות הגלישה תוחזר ל 3 מגה וכול זאת בתשלום כפי שנקבע בתאריך 10.09.08 323 ש"ח שזה כולל טלויזיה טלפון ואינטרנט מהיר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה