פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט ושמו הוט- שירות גרוע ורמאות לקוח נושא התלונה:
אביב מיכל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקוחה חדשה בהוט הצטערתי ועברתי מ yes, מתחילת ההיצטרפות ועד היום רק בעיות (בהתחלה קו טלפון בלי קו, טעות במס' החשבון שלי לחיוב, נגבו עמלות שלא בצדק, תקלות בלי סוף במודם באינטרנט- רק צרות,עצבים ממש סיוט)
לפני שבועיים כפי שנאמר לי שירות הלקוחות ניתק לי את כל חבילת הערוצים לא ניתן לראות ערוצי הסרטים ובידור... לאחר כמה נסיונות כושלים וזמני המתנה ארוכים לשירות טכני ולשירות לקוחות סוף סוף לאחר 45 דקות המתנה קיבלתי שירות מטכנאית שאמרה שתוך כמה דקות הערוצים יחזרו (שיחה ארוכה מאוד..ביקשה מס' מכשיר,ביקשה שאבצע פעולות בשלט..) עד היום לא חזרו הערוצים !!!! היום שוב התקשרתי עצבנית ומיואשת לשירות טכני בו נאמר שאני צודקת יש לי חב' בסיס + 3 חב' בידור,בריאות , mtv שהיא לא יכולה לעזור לי ורק שירות לקוחות שכרגע לא עובד רק מחר יוכל לעזור לי !!! ממש התעללות בלקוחות מחר שוב להיתקשר להמתין ולהמתין עד לקבלת שירות לטיפול בתקלה שירות שמגיע לי !!!!!!!!!הדבר היחידי שמחזיק אותי עוד בהוט זה שהתחייבתי לשנתיים, אני בנקאית וגם נותנת שרות ללקוחות ויודעת על בוריו מה משמעות שירות טוב את הצד השני בתור לקוחה שקיבלה וממשיכה לקבל שירות מזעזע, מזלזל, גרוע ביותר שמשאיר צלקת ענקית ובכל היזדמנות שרק מזכירים את המילה הוט אני אומרת "שלא תעיזו להתקרב להוט" !!!!!!!!!!!!! אני רק מבקשת מה שמגיע לי ולא יותר להחזיר לי את הערוצים לצפיה, לבדוק את חשבוני ולבטל את העמלות שלא בצדק ולזכות אותי כספית עבור השבועיים שלא צפיתי בערוצים ומצפה לקבל טלפון הסבר מהוט למה נותקו הערוצים !!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת ערוצים לצפיה כפי שהיה חב' בסיס + 3 אקסטרות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה