פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה - נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה, במעבר הדירה נאמר לי שהטכנאי יגיע להתקין לי את הציוד ביום שישי 5.9.2008.
ביום חמישי, יום קודם, אוריה, נציגת המכירות איתה סיכמתי את העניין התקשרה אליי ואמרה שכיוון שיש בעיה עם יום שישי היא רוצה להקדים את הטכנאי לאותו יום, הסברתי לה שבשעה 16:00 מגיעים המובילים ולכן רק אחרי 7, סיכמנו זאת ככה.
ב16:00 כמובן הגיע הטכנאי שלכם, כיוון שהוא הגיע יחד עם ההובלה עדיין לא ידעתי היכן למקם את הנקודות. ביקשתי ממנו שיצור קשר עם המוקד וידחה את ביקורו, לאחר יצירת קשר עם המוקד הוא הודיע לי שהיום היחיד שהם יכולים זה יום שלישי שלאחר מכן!! לא הסכמתי לחכות כל כך הרבה זמן. במקביל הצלחתי להשיג את אוריה שמסרה לי שאני אתן לו להתקין ובמידה ואצטרך להזיז נקודות לאחר מכן היא תדאג להזמין לי טכנאי על חשבונכם ולעשות זאת.
כאשר הטכנאי סיים להתקין את הנקודות, הוא מסר לי שלא ניתן ליצור לי את מספר הטלפון שהובטח לי על ידי אוריה – 077-8806308, כמו מספר הסלולארי שלי, אך המספר תפוס ולכן נתנו לי מספר אחר.
הטכנאי אמר שזה לא בשליטתו ושאני אתקשר למוקד מחר והם יסדרו לי את זה.
אכן זה מה שעשיתי.
אבל – כמובן – התברר שאין להם מושג על מה אני מדברת, הנציגה אוריה מאז לא עונה לסלולארי שלה 0547076637 ואני לא מצליחה להשיג אותה.

במשך הזמן שעבר דיברתי עם כמה מנהלים – הראשון הבטיח לי שהוא יטפל בעניין הטלפון ויתן לי מספר זהב על חשבונכם – מה שלא קרה, השני אמר שאין לו מושג לגביי ההבטחה של הראשון כי היא לא מעודכנת במערכת.

בנתיים – לא קיבלתי את מתנת מעבר הדירה למרות שהובטח לי שהיא תשלח לי בדואר.
תיאמו לי טכנאי להזיז את הנקודות על חשבונכם – אבל ביטלו אותו בתואנה שיש בעיה עם כרטיס האשראי שלי.
חייבו אותי בסכומי כסף למרות שיש לי זיכוי ולא סיפקו לי תשובות לגביי החיוב (וכן, ברור לי שזה סותר את הנקודה הקודמת – שיש בעיות בכרטיס האשראי, ולמרות שציינתי בפני הנציגים שדיברו איתי, המנהלים שדיברו איתי וגם נציגת קשרי הלקוחות – שאין שוב בעיה עם האשראי – לא האמינו לי ועדיין ביטלו שוב ושוב את הטכנאים שאמורים להזיז את הנקודות).

בתאריך 14.9.2008 הגיעו מבחינתי מים עד נפש לאחר ששוב ושוב חברת הוט הראתה חוסר כבוד מינימאלי אליי כלקוחה, וכן חוסר כיבוד ההסכם והחוזה שיש ביננו, למרות זאת רק בתאריך 25.9.2008 חזרו אליי מקשרי לקוחות כדי להסדיר את הדברים.
הנציגה ביקשה זמן לברר את הדברים והובטח לי שיחזרו אליי באותו יום! לפי דבריה היא עבדה במשמרת עד 10 בלילה ולכן עד אז תחזור אליי.
מאז ועד היום לא שמעתי מהם דבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה