פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול מתמשך של הוט בכבלים השייכים לה בחדר מדרגות של בניין מגורים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים, ב- 11 ביולי, עלה באש חדר המדרגות בבנייננו, ונגרם נזק כבד למבנה. בין השאר, נפגעו גם כבלי התקשורת של הוט. הוט חיברה את דיירי הבניין לתקשורת, אך הפסיקה את העבודה באמצע, כשהטכנאים משאירים את הכבלים משתלשלים לכל אורך המסדורונות, בכל קומות הבניין. על אף הפצרותינו החוזרות ונשנות , ולמרות שהתרענו על הסכנה הבטיחותית הכרוכה בכך, לא תיקנו טכנאי החברה עד כה את הנזק, והתאריך הקרוב שנקבע הוא ב- 26 באוקטובר, שלושה חודשים וחצי לאחר התלקחות השריפה! יחס החברה גבל בחרפה, ועל אף ההבטחות שישובו ויחזרו אלינו, נדם קולה. חברת התקשורת "יס", לשם השוואה, תיקנה את הנזק בבניין תוך שני ימי עבודה. אנא סייעו לנו!
תיקון מהיר של המחדל המהווה סכנה בטיחותית חמורה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה