פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על "החייאת שקע" נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את מורת רוחי החריפה מרמת השירות שלכם.

כבר כשבוע שאני מנסה לתאם התקנת ממיר HD שבשל החגים נקבע לי רק לעוד כשבוע.

אתמול גיליתי ששקע הכבלים שנמצא אצלי בסלון לא עובד - בממיר אפילו לא מופיעה השעה.

לאחר המתנה של כ20 דקות ומעבר חוזר ונשנה בין מחלקות שירות תיקונים/לטכנאים/לשד יודע איפה, ענתה לי סיוון.

הסברתי לסיוון שעברנו לבית הזה לפני כחודשיים (טרם קיבלנו את מתנת המעבר דירה - אבל בשביל לדבר על זה הייתי צריכה לחכות עוד חצי שעה בהמתנה למחלקת מעברי דירות - אז בכלל לא ביקשתי).
ב13.8.08 הגיע מתקין וחיבר אותנו לכבלים ולשירותי האינטרנט שלכם.
באותו יום עבדו מס' נקודות כבלים בבית כולל הנקודה בסלון.
ב14.8.08 גילינו להפתעתנו כי הכבלים וגם האינטרנט לא עובדים. בשיחה דחופה למוקד השירות שלנו נקבע לנו טכנאי נוסף שלאחר שהוא הגיע הבנו כי הבעייה נבעה ממתקין שלישי שכנראה קיבל את פקודת הניתוק של הדייר הקודם וניתק אותנו לאחר שחוברנו ביום אתמול - יעילות אצלכם זה שם המשחק !
למרות הסבריי כי כל נקודות הכבלים פעלו בבית כשעברנו, נתקלתי בחוסר הקשבה ובתשובה שחוזרת על עצמה של "מצטערת גברתי, להחיות נקודה עולה 99 שח".
הנני מ-ס-ר-ב-ת לשלם אגורה נוספת על ה 330 שח שאני משלמת לכם חודש בחודשו. תמורת סכום זה, כל השקעים בבית יעבדו.
ישנם בבית כ 7 חדרים עם שקעי כבלים.

נראה לי לוקה בחסר כי כל פנייה אל מוקד השירות של חברתכם עולה בכ 45 דקות יקרות מאד מזמני.
לאחר שביקשתי מסיוון שתעביר אותי למישהו אחר שיוכל לתת לי תשובה אחרת מעבר לתשובה החוזרת שאני מקבלת ממנה, הסבירה לי סיוון כי היא מוסמכת ואפילו המנכ"ל לא ייתן לי תשובה אחרת - לא הסכימה להעביר אותי אליו.
כן הסכימה סיוון לקחת את מספר הטלפון שלי ולהעביר אותו למנהל שיחזור אליי תוך כ-6 שעות.
מאז עברו - 16 שעות - ברור שאף אחד לא חזר אליי.

רמת השירות - מתחת לכל ביקורת
רמת נציגי השירות - מעליבה
רמת טיפול בפניות - לא קיים טיפול (ראה בעיית מעבר הדירה - כבר התלוננתי פעמיים)
כסף - לוקחים ובגדול

אבקש לחזור אליי עם פיתרון לבעיית השקע שלא עובד


בכבוד רב
אורלי לזניק
ביזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה