פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה תשלום לא כדין ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רבת
שמחתי מאוד ששמעיתי על האתר בתקווה לקבל א תעזרתכם כבינתיים נשארתי ללא שום אפשרות לקבל תגובה מחברת הות . אתמול אחרי אין סוף טל שלי לשירות לקוחות של הוט נציגה בשם ויקי אמרה שהוט לא מבטלת תלונתה אצל משרת עו"ד ללא שום הסבר והיא ביררה את התשובה מול מנהלת שירות לקוחות סניף נשר- מור (לא נאמר לי לו טל ולא שם משפחה של אותה מנהלת)
מצ"ב מכתב פנייה לשירות פניות הציבור של חברת הוט שהתקבל במשרדי הוט בתאריך 21/09 ועדיין אין שום תשובה משם.
חג שמח וגמר חתימה טובה
דינה

אנחנו, משפחת רסובסקי , מס' לקוח 41121136 היינו לקוחות חברת HOT עד לתאריך 01.05.2008 .
ב01.05.2008 עברנו לחברת YES אומנם במשך חודשיים נוספים חויבנו על ידי חברת HOT דרך הוראת קבע לכרטיס אשראי ללא שום הסבר למה ועד מתי זה ימשך לכן בטלנו אחרי חודשים את הוראת קבע.
בסוף אוגוסט התקבלה חשבונית מס זיכוי מס. 92976493 ( מצ"ב למכתבי) לצורך בירור סגירת חשבון שלנו בחברת HOT התקשרתי כל יום במשך כמה ימים הייתי צריכה להמתין על הקו כרוב לחצי שעה ולא תמיד בן אדם יכול לפספס כל כך הרבה זמן בהמתנה , לכן ביום שאחרי המתנה ממושכת לא ויתרתי ודיברתי עם נציגה בשם אילנה ( בתאריך 10/09) נאמר לי לשאלתי האם קיים חוב של מס מנוי שלנו לחברת HOT : חד משעי לא ושחשבונית נשלחה לצורך התחשבנות בלבד.
בתאריך 11/09 התקבל מכתב ממשרד עורכי דין יורם אברהמי ושות" על דרישת תשלום חוב בסך 632 ₪ ( מצ"ב למכתב זה) .
חשוב להבהיר שבסוף יולי קיבלנו שיק עם החזר חיובים שלא חויבנו כחוק במאי ו יוני ולכן ברצוננו להסדיר התחשבנות עם חברת HOT אבל יחד עם זאת אנו לא רואים שום תהליך לא תקין מצדנו כדי להעביר את זה דרך משרד עורכי דין
נשמח לקבל תגובתכם בהקדם אפשרי
בברכות שנה טובה
בכבוד רב
רסובסקי לאון ודינה
052-4445600
054-4236237
עגמת נפש סוג הנזק :
הסדר תשלום הוגן והתנצלות של חברת הות על דרך התקשרות מול לקוח פרטי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה