פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הכי גרוע < נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה עם 2 מנויים בחיפה וראשון לציון בתאריך 05/10/2008 פניתי לחברת הנ"ל עם בקשה להתנתק . במוקש שרות הבטיחו שיחזרו אליי ממחלקת ימור לקוחות אבל אף אחד לא חזר לא באותו יום לגם לא למחרת . אני בלי בושה הגעתי ללשכת מנכ"ל בתאריך 06/10/2008 דיברתי עם כרמית ואופס פלא חזרו אליי . חזרה אליי בחורה בשם מיטל הבטיחה שיחזרו אליי לתאם ניתוק אבל לא הספקתי לענות . ועכשיו מתחיל סיפור במורד לא מוכנים לדבר איתי שולחים אותי למנכ"ל כי פניתי אליו ,וגם אחרי שיחה נוספת עם כרמית מלשכת מנכ"ל מתאמים ניתוק ל 16/11/08 העם זה הגיוני?????
האם זה שרות ?????? למה אני צריכה לשלם כל התקופה הזאת?????
לא לא להשאיר ללקוח טעם טוב ??????
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה