|
|
|
|
|
|
שירות הכי גרוע < |
נושא התלונה: |
יום שני 06 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה עם 2 מנויים בחיפה וראשון לציון בתאריך 05/10/2008 פניתי לחברת הנ"ל עם בקשה להתנתק . במוקש שרות הבטיחו שיחזרו אליי ממחלקת ימור לקוחות אבל אף אחד לא חזר לא באותו יום לגם לא למחרת . אני בלי בושה הגעתי ללשכת מנכ"ל בתאריך 06/10/2008 דיברתי עם כרמית ואופס פלא חזרו אליי . חזרה אליי בחורה בשם מיטל הבטיחה שיחזרו אליי לתאם ניתוק אבל לא הספקתי לענות . ועכשיו מתחיל סיפור במורד לא מוכנים לדבר איתי שולחים אותי למנכ"ל כי פניתי אליו ,וגם אחרי שיחה נוספת עם כרמית מלשכת מנכ"ל מתאמים ניתוק ל 16/11/08 העם זה הגיוני?????
האם זה שרות ?????? למה אני צריכה לשלם כל התקופה הזאת?????
לא לא להשאיר ללקוח טעם טוב ??????
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|