פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת שרות, חיובים שגויים בסכומים גדולים. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
בסוף חודש יולי יצרנו קשר עם חברת הוט וקבלנו טיפול מסור מבחורה בשם שרי.
החלטנו לקחת את חבילת הטריפל שכוללת את שרותי האנטרנט, כבלים וטלפון. בקשנו את השרות לשלישי באוגוסט, יום בו עברנו לגור בישוב חדש- בכפר ורדים.
מהרגע שהחלטנו ונתנו את פרטי כרטיס האשראי שלנו, נעלמה לנו שרי כאילו בלעה אותה האדמה. לבסוף הצלחנו ליצור קשר עם שרי ונשלח לנו נציג שלכם ביום שלישי ה5.8.08 שהביט בבית ובחיבורים תוך אין ספור שיחות טלפון כשבסופם הודיע לנו שאין ביכולתו לעשות כלום, שישלחו לנו מישהו אחר תוך 24 שעות והסתובב והלך ללא כל מענה. מיותר לומר שלא יצרו עימנו שום קשר ולכן מצאנו את עצמו שוב מתקשרים לשרות לקוחות ושוב מועברים מאחד לשני או שלא נענים כלל... לבסוף הצלחנו וקבלנו מידע לפיו יבואו שני צוותי עבודה ביום חמישי ה7.8.08 . לקחנו עוד יום חופש, שוב הלך יום עבודה ואכן צוות ראשון הגיע בשעות הצהריים, סידר את חיבורי התשתיות בחוץ אמר שהכול מצוין, קיבל קפה ופינה מקום לנציג שבא לסדר את החיבורים בפנים. שעה וחצי הפכו להיות שלוש שעות עבודה אשר בסופן התוצאות היו כאלו: הצוות הראשון (תשתיות) ניתק את השכנים וחיבר אותנו במקום ואנו זכינו לצעקות וכעסים משכנים חדשים, בשכונה חדשה שרק הרגע עברנו אליה. בנוסף הובהר לנו שהתשתיות ברחוב שלנו אינן ראויות להכיל את שילוב הכבלים בכדי ליישם את חבילת הטריפל שהזמנו (מסתבר שכל דירי הרחוב ידעו זאת רק הוט לא ידעו?). "אך לא נורא.." הרגיע אותנו הנציג שהיה בביתנו,"מחר יבוא צוות בשעה עשר בבוקר להרים את המדרכה, לתקן את התשתיות, יבוא צוות עבודה שלם עם מנהל עבודה..." בינתיים השאירו לנו חיבור חיצוני (סוג של מגבר) למורת רוחם של השכנים שגם להם הובטח שכבר מחר, ביום שישי ה8.8.08 יבואו לתקן את התשתיות. ביום שישי לא הגיע אף אחד, גם לא התקבל שום טלפון לא מאנשי הקשר שלנו (שרי והמחליף שלה- וולד), אף אחד מהם לא ענה לנו במספרים שקבלנו, כשהצלחנו להגיע לשרות שלכם, העבירו אותנו מאחד לשני ואף ניתקו. ביום ראשון ניסינו שוב , לאורך כל היום להשיג מי ממכם שיסביר לנו מה קורה ושוב הועברנו מאחד לשני כשכל אחד אומר שהוא לא אחראי על זה ומעביר אותנו הלאה. אנשי הקשר האישי שלנו, נעלמו שוב כלא היו. ביום שני ה11.08.08 שהם 10 ימים מאוחר מהתאריך בוא בקשנו להתחיל את העסקה, מצאנו את עצמנו עם טלוויזיה אחת מחוברת, שתי טלוויזיות לא מכוונות, ללא קו טלפון, עם מגבר חיצוני זמני שמחזיק את כל החיבור לכבלים, עם המון הבטחות במקום מגורים חדש ללא טלוויזיות מכוונות, ללא קו טלפון , מצפים עדיין לצוות העבודה שיגיע, לאיש קשר שיתעניין או למישהו שיענה כבר בשרות שלכם ולא ינתק לנו. ובעיקר מצאנו את עצמנו עם המון כעס, אכזבה, עלבון ועייפות, עם הרגשה של חוסר כבוד וחוסר אמון. ביום זה הודענו למרכז שרות שאנו לא רוצים יותר שום קשר עם הוט ומבקשים שיבואו לקחת את ציוד הקצה מביתנו. אמרנו זאת לאיש השרות... שהעביר אותנו לאיש שרות אחר... שאמר שהוא רק יכול להעביר בקשה לניתוק לקומת הבכירים. ביום שלישי ה12.08.08 התקשר אלינו בחור בשם ניב שהציג עצמו מבכירי החברה. סיפרנו לו את כל הסיפור, ניב אמר שאכן הוא מבין את הרגשתנו, הבטיח לברר את כל מה שסיפרנו וביקש לזרז את התהליך, התנצל ושאל איך יוכל לפצות אותנו. הודענו לניב שאנו לא רוצים יותר שרות הוט ואנו עוברים לYES , הסברנו לו שבעצם עדיין לא קבלנו את החבילה ולכן אין לחייב אותנו על שום שרות. ניב הסכים עימנו ואף הבטיח שלא יחיבו אותנו. ביום חמישי באותו שבוע באו נציגי YES והתקינו את הערוצים שלהם וכך בזק לגבי הטלפון.
יתכן ואת המכתב הזה הייתי צריכה לכתוב כבר לפני חודש אך קיוויתי שאני ומשפחתי נקבל את מעט הכבוד והאמינות שאנו זכאים לה, אך לצערי, לא כך פני הדברים.

לתדהמתנו, גילינו אתמול (חיוב חודש אוגוסט) שקיבלנו חיוב של 500 ש"ח דרך פרטי הכרטיס שבידכם.
בשביעי לחודש ,לכאורה, התקינו, ב12 לחודש כבר ניתקנו !!!!
500 ₪ חיוב על מה?????????
על ארבעה ימים של מגבר?
קו טלפון לא סידרו לנו מעולם!!!!
כבלים, לא חיברו אותנו לתשתיות החדשות אחרי ניתוק המגבר החיצוני!!!!
גם הודענו ב11.08.08 על בקשה לניתוק דרך השרות, גם ב12.08.08 הודענו לניב שהבטיח שהכל סודר וגם לא סיימו מעולם את ההתקנה בביתנו ולכן לא קבלנו אפילו ליום אחד את שרות הטריפל!!!

מכתב זה הועבר לשרות הוט בתחילת ספטמבר,
בהמשך ניהלנו עוד שתי שיחות עם מרכז השרות שהעביר את הבקשה שלנו למחלקת גבייה והחודש המשכנו לקבל חיובים על מה שמעולם לא קבלנו ועל שרות שהתנתקנו רשמית (הוחזרו כל הממירים וציוד הקצה). נכון להיום, הוט חייבת לנו 850 ש"ח בגין חיובים.

אנחנו משפחה מאושרת עם ארבעה ילדים שעזבה קיבוץ ועברה לכפר ורדים. היציאה מהקיבוץ ומעבר לבית חדש, הביאו עמם אין ספור בעלי מלאכה ונותני שירות שסרו לביתנו ונתנו את שירותם. אפשר למיין את רמות השרות והמקצועיות של כל נותני השרות, אך מכולם קבלנו יחס של כבוד ומערכת אמון ושרות.

אנחנו עייפים מלרדוף אחרי השרות של הוט, פגועים ומאוד כועסים. מבקשים לזכות רק במעט הכבוד ואולי גם להחזיר טיפה של כבוד לשרות הוט.
מבקשים שיזכו אותנו בסכום החיוב!


נשמח לדבר ולשמוע ממכם הסבר ,

עוגמת נפש ועייפות גדולה. סוג הנזק :
החזר חיובים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה