פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות והתיחסות מזלזלת בלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו חיבור של הוט לטלויזיה ולאינטרנט, כמה פעמים אנחנו נתקלנו בבעיות תקשורת וחיבור (גם לטל' וגם לאינט') את הבעיות באינטרנט פתרו יחסית בקלות כולל קריאת שירות של טכנאי. אך השירות הטלויזיוני פשוט מ ז ע ז ע!!!! כמה פעמים בשנה האחרונה נתקלנו בבעיות שידור, בעיות כספיות וכו' שכבר לא יכלנו לסבול, אין ספור פעמים ביקשנו לנתק את המינוי ואמרו שיחזרו עוד שלושה ימים ואף פעם לא חזרו אלינו, אז פשוט התייאשנו.
לפני כשלושה שבועות פנינו עוד פעם בקשר לבעיה בממיר שהוא נכבה כאשר אנחנו נכנסים לVOD וזה מכבה לנו את הטלויזיה גם כן, יש לנו טלויזיה LCD שיכולה לההרס אם היא נכבית כל פעם סתם ככה. דיברנו עם נציג שירות ביקשנו שוב פעם לנתק כי זה כבר הפך להיות בלתי נסבל וכרגיל אמרו שיפנו אלינו תוך 3 ימים. ההפתעה אכן הגיע כאשר סוף סוף נציג באמת חזר אלינו!! היינו בהלם ואמרתי זאת לנציג שאני פשוט לא מאמינה שהוא חזר אלינו. הנציג (משה, מקשרי לקוחות) היה בחור חמוד, התייחס אלינו בכבוד, הבין את הבעיה דיבר איתנו בטון נחמד ולא בזלזול כמו כל הנציגים ואף אמרתי לו שהלוואי וכל הנציגים היו לומדים ממנו איך לדבר. הוא טיפל בטלפון בבעיות שהיה ניתן לפתור דרכו, ואפילו הזמנו ממיר יותר חדש- מג'יק. את הבעיה בממיר (שנכבה) הוא אמר שיבדוק הטכנאי שיבוא להתקין לנו את הממיר החדש. קבענו תאריך 6.11.08 בין השעות 13:00 לשעה 15:00 , זה היה התאריך הכי קרוב אם לא הייתי צריכה להמתין עד סוף החודש לדבריו. בעלי חזר מוקדם מהעבודה באותו יום על מנת לקבל את הטכנאי, אך זה לא הגיע. בשעה 15:05 התקשר בעלי להוט, אך לא ענו לו במשך שעה (!!!) הוא המשיך לנסות ולנסות אך ללא הצלחה, את חשבון הפלא' אנחנו עדיין צריכים לשלם... כאשר התקשרנו להוט והפעם לחצנו על מוקד מכירות הפלא ופלא ענו לו תוך חצי דקה, מהנציגה הוא ביקש לדעת למה לא בא טכנאי, אך היא לא יכלה לענות כי היא כמובן ממכירות ולכן העבירה אותנו לשירות לקוחות ששם שוב לא ענו בפעם המי יודע כמה. וכך חזר חלילה משעה 15:05 ועד שעות הערב (19:00 בערך), בסוף התייאשנו, ביקשנו את מספר הפקס שלכם, כמובן משירות מכירות כי בלקוחות לא עונים והם העבירו אותנו כל פעם!!! בלי לענות!! קשה להם לתת מספר פקס!! בסוף מצאנו דרך האינטרנט מספר פקס, פיקססנו בקשת ניתוק והתקשרנו שוב לוודא שהגיע, אבל- צריך את שירות הלקוחות שלא עונה. בקיצור סיפור שלא ניגמר ולא יודעים מתי הוא אכן ייגמר.
מהוט כמובן לא הודיעו שלא יגיע טכנאי, לא עונים לנו לא חוזרים אלינו. בבקשה, אנחנו כבר על סף שיגעון של ממש!! מה צריך לעשות על מנת לקבל תשובות?!!??!?!?

עידכון: היום ה- 7.11.08 יום אחרי המקרה ואחרי ששלחתי לכם את התלונה התקשרה נציגה של הוט ואמרה שאכן הגיע טכנאי ולא היינו בבית גם אתמול וגם היום והטלפון היה לא זמין- זה שקר גס!!! היא פשוט משקרת לנו בפנים!! לא היה טכנאי ולא התקשרו אלינו- יש לנו שני פלא' שזמינים 24 שעות, לא השאירו אפילו הודעה ואמרו שדיברו איתי!! אני בשמירת הריון ואתמול הייתי בבי"ח בבדיקות בצהריים והייתי בבית בבוקר, בעלי חזר מוקדם מהעבודה על מנת לקבל את הטכנאי שלא בא, חוץ מזה אני כל יום כל היום בבית, לא יוצאת!! פשוט שקרנים!!! ביקשנו שיעשו לנו טובה ויבואו לנתק את המינוי, וכמובן- אמרו שיחזרו אלינו. אז אנחנו מחכים...
שילמדו לטפל בלקוחות! לא יתכן שנגיע למצב שפשוט אין לנו למי לפנות ואין עם מי לדבר! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה