פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות הוט - לא נגיש לאנשים חרשים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמעתי רבות על הפעילות שלכם באתר
אני מקווה שנקבל תשובה בעזרתכם.


אני מספרת את הסיפור:
אנו משפחה חירשת, היינו מנויים של HOT אך מכיוון שההוצאות עבור הכבלים היו כ"כ גבוהות ולא יכולנו לשלם כ"כ הרבה עבור הכבלים, החלטנו לנתק את הכבלים.
ביקשנו מהוט לשלוח אלינו טכנאי שינתק לנו את הכבלים ויקח לנו את הממיר הדיגיטלי, וכך נעשה. הטכנאי הגיע אלינו ולקח את הממיר. (תזכרו, שלקחו לנו כבר את הממיר, אין לנו יותר כבלים).
לאחר חודש, שולחים אלינו מכתב ובו מבקשים לשלם עבור הכבלים למרות שכבר שילמנו (היה לנו חוב של 340 ₪ וכבר שילמנו את החוב, הכל היה מסודר).
החלטנו להתעלם מהמכתב שבו מבקשים לשלם עבור הכבלים הרי כבר שילמנו, כבר ניתקנו את הכבלים.
אחרי חודש נוסף שלחו אלינו שוב מכתב, עדיין המשכנו להתעלם.
ובפעם שלישית הם שלחו חשבונית עבור הכבלים + מכתב אזהרה, אם לא נשלם יזמינו אותנו לדין בית המשפט.
נבהלנו כ"כ ממכתב אזהרה, לא הבנו למה? מה עשינו...? הלכנו לכמה מוקדים של HOT בחיפה (בנשר... בגרנד קניון...) כדי לברר למה והם אמרו שאין שירות לקוחות אלא אפשרי לפנות אך ורק לנציגי שירות בצ'אט לליקויי שמיעה באתר של HOT, כך עשיתי.
פניתי אל נציג השירות בהוט והסברתי לו מה קורה... הוא אמר שמס' החשבון של אימא (סימי אואחנון) שגוי והם ביקשו ממני ללכת לבנק לאשר להם לחייב מהם את הכסף.
עשיתי את מה שהם ביקשו ממני, הלכתי לבנק והם אמרו שהם חייבו את אימא שלי כבר ואף יש כבר אישורים!!! (אישורים המראים שהוט כבר חייבו את אימא).
התחלנו לדאוג כי ייתכן שהוט מנצלים את זה שאנו משפחה חירשת ותמימה, לכן החלטנו לבקש מהוט לחסום את הוט, לא לתת להם לחייב יותר את אימא (הרי ניתקנו כבר את הכבלים, למה שהם ימשיכו לחייב את אימא?).
ניגשתי שוב לנציג שירות בהוט, הם התנצלו ואמרו שהייתה בעיה במערכת המחשב וביקשו שנפקסס אליהם את האישורים. פיקססתי אליהם את האישורים והם אמרו שקיבלו את הפקסים ואז אמרו לנו שהם יעדכנו את זה במחשב שלהם.
זהו, נרגענו, הבעיה נפתרה!
אבל מסתבר שלא... אחרי חודש נוסף שוב ממשיכים לשלוח לי, ניגשתי שוב לצ'אט, דיברתי עם נציג אחר כך שהתחלתי לספר את הסיפור מחדש ובסופו של דבר הנציג ביקש לשלוח את האישורים, שלחתי והפקסים הגיעו אליהם בהצלחה, הנציג אמר שהוא יטפל ויעדכן את זה במחשב שלהם.
אחרי חודש נוסף, לא תאמינו- שוב קיבלנו מכתב!!!!!! מכתב אזהרה מכיוון שאנו לא שילמנו עבור הכבלים + חשבונית.
התחלתי להתפוצץ, צעקתי על הנציגה בצ'אט (לה אפילו סיפרתי שוב מחדש את הסיפור, אין לי ברירה הרי זאת תקשורת היחידה שלי עימם!). היא ביקשה שאפקסס את האישורים, פיקססתי שוב את האישורים.
זה קרה אולי 6 פעמים!!! כן כן כן!!! 6 פעמיםםם!!!
בפעם אחרונה זה היה לפני חודשיים וחצי, צעקתי במילים חזק על הנציג בצ'אט הוט הוא הרגיע אותי הוא אמר שהוא הבין אותי והוא אמר שהוא יעזור לי מכל הלב... הוא היה כ"כ נחמד.
שלחתי לו שוב את האישורים (שלחתי אולי 6 פעמים, הלכתי אפילו לבנק 6 פעמים כדי לקבל מחדש את האישורים החדשים אחרת יתלוננו שהאישורים התקבלו לפני זמן רב, לכן שלחתי להם תמיד אישורים מעודכנים לגמרי!!!).
הנציג הנחמד אמר שהוא יטפל בזה ואין לי צורך לדאוג וזה...
הודעתי לו מראש שאימא שלי לא יודעת קרוא וכתוב, היא חירשת גם כמוני ולכן אני מבקשת שיטפלו בעניין זה בהקדם אפשרי! מכיוון שאני טסה לאירופה (לפני חודשיים טסתי לאירופה ושהיתי שם במשך חודשיים), הנציג הנחמד אמר שאין מה לדאוג, הוא יטפל בזה והוא אף ראה את האישורים, הוא הסכים איתי ואמר שהוא יעדכן את זה במחשב.
טסתי בראש שקט... וחזרתי לפני 3 שבועות נדהמתי לגלות שאימא שלי הייתה מודאגת כ"כ, היא קיבלה ערמת מכתבי אזהרה+ חשבוניות של הוט, אמרתי לעצמי אלוהים!!! מתי זה ייגמר?
איך אני יכולה לבקש מהם שניתקו לנו כבר, איך אני יכולה לבקש מהם שיתייחסו אלינו... הם מזלזלים מאד בכבוד שלנו וזה פוגע בנו מאד מאד.
התחברתי לצ'אט ודיברתי עם הנציג, סיפרתי לו את כל הסיפור הארוך והמעצבן, הוא העז לבקש ממני לשלוח שוב את האישורים, ממש זעמתי אמרתי לו מה?????? לשלוח כל הזמן את האישורים והם סתם זורקים את האישורים ומתעלמים ממני, זה מאד מאד מרגיז!
אמרתי להם שאני לא אשלח יותר אישורים, הם היו צריכים להיות אחראים ולטפל בעניין כמו שצריך.
זהו, הנציג ברח כנראה, ולא ענה לי בכלל.. חיכיתי בצ'אט 20 דקות ולא הייתה בכלל תגובה...
אוקיי, נותקתי מהצ'אט והתחברתי מחדש, לא הצלחתי להיכנס... אחרי כמה פעמים ניסיתי להתחבר ולא הצלחתי...
אני ממש ממש ממש מיואשת,
אני חירשת ולא קל לי, זה באמת קשה לי.... הם לא לא מתייחסים אליי בכלל, בשבילהם אני סתם אוויר.
אני מנסה בכל מאמצי לעזור לאימא, כדי שלא תיבהל ותדאג הרבה, אבל אין בכך שום טעם כי הוט לא מתייחס אליי, לא מטפל בעניינים כמו שצריך...

אנו מבקשים ממך לערוך בירור ומקווה שנקבל את העזרה לסיום פרשה ארוכה וכאובה שפגעה לא רק בנו אלא גם בכיס שלנו

בברכה,

אורה אואחנון
הבת של סימי ומתרגמת את הדברים שלה
בשם סימי אואחנון
כל הנזקים- עלבון, כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש!!! סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה