פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מחברת הוט ללקוח שעזב את הארץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 1.9 פניתי לחברת הוט בבקשה שינתקו את המנוי שלי, משום שבתאריך 18.9 אני עוזב את ישראל לשליחות בת מספר שנים בחו"ל.
הכנתי מראש פקס, שלחתי אותו לחברת הוט, ובאופן מפתיע חזר אלי הנציג תוך יום, שמע את הסיבה לבקשת הניתוק, הסכים שאין אפשרות לחבר אותי לכבלים בחו"ל, ואפילו הסכים שלא אעביר את מנוי הכבלים שלי לסבתי עליה השלום. הוא העביר את הבקשה שלי למחלקת ניתוקים, שגם חזרו אלי במהירות, והודיעו לי שיתאמו עימי בימים הקרובים תאריך לניתוק ולקיחת הציוד שלהם.
עברו מספר ימים, ואני כבר מתחיל להיות לחוץ, לא חוזר אלי שום נציג לשום תיאום. התקשרתי שוב להוט, אני כבר כמעט 10 ימים לפני המעבר, ומבקש שעבירו אותי למחלקת ניתוקים. אין אפשרות, משום שלמחלקת ניתוקים אין טלפון, הם עובדים רק באימייל. צריך לפתוח בקשה, לשלוח באימייל ולחכות 3 ימי עבודה רק כדי שנציג יחזור אליך לתאם מועד ללקיחת הציוד. הדבר לא נעשה, ואני פניתי להוט כ-4 פעמים. אף פעם לא חזר אלי נציג. יש לציין שהינני שוכר דירה, ודייר אחר צריך היה להיכנס לדירה. בשלב מסויים הנציגה למעשה הבטיחה לי שרשמית אינני משלם מאותו יום (חמישי 11.9) והם יעבירו בקשה "בהולה" למחלקת ניתוקים שיגיעו וינתקו אותי.
לא ניתוק, לא נעליים ולא ביטול חיוב. בתאריך 16.9, כשאני אחרי שיצאתי מהדירה, ואני אמור לטוס למחרת, התקשר אלי נציג של חברת הוט כדי לתאם מועד ניתוק. הסברתי לו את המצב, וגם את העובדה שאני עזבתי את הדירה, השארתי את הציוד שם כי אין לי למי לתת אותו והם יאלצו לקחת אותו משם.
הנציג אמר לי שהם ייצרו קשר עם הדייר החדש, ואכן נתתי להם את מספר הטלפון שלו, כדי לבוא לקחת את הציוד וגם כי הוא מעוניין בהתקנה.
עברו כמעט חודשיים וחברת הוט לא חזרה אליו, לא לקחה את הציוד וכדי להוסיף עוון על חטא - ממשיכה לחייב אותי על מנוי כביכול פעיל.
ברצוני לדבר איתם, אך אני נמצא באיזור אחר בעולם והפרש השעות מונע ממני לטפל בעניין בצורה מיידית, מה גם שברור לי שהם ייבשו אותי על הקו, כמו כל השעות שהשקעתי בלחכות להם.
השירות שניתן לא רק היה מחפיר, אלא גם מבזה, משום שנציגי השירות שלהם שיקרו לי באופן נחרץ בטלפון וסיפרו לי שקרים על כך שאיני מחוייב יותר.
אני יכול לפנות לחברת האשראי שלי כדי לבטל את החיוב, אך אני מעוניין גם בעזרת האתר.

בכבוד רב,

עופר אמתי
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
החזר כספי של דמי המנוי החל מתאריך 18.9, ביטול המנוי, לקיחת הציוד מהדייר הנוכחי ומכתב המאשר את סיום כל ההתחייבות ביני לבינם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה