פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא צורך נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לדאבוני הרב הסכמתי שנציג מכירות יחבר אותי לחבילת "צימרים",הווה אומר באותו בית רשומים לי שני מנויים שונים למרות שזה בית אחד ללא שום תוספות,כלומר שני טלוויזיות עם שני ממירים ותו לא. כל פעם שהתקשרתי לשרות הייתי צריך להסביר זאת כדי למצוא את המנוי שלי ולטפל בבעיה כלשהי. בסופו של דבר נמאס לי והחלטתי להתנתק מכל השירותים. הטכנאי בא ואסף את שני הממירים וכמובן ניתק גם בחוץ.אך משום מה מסתבר שרשם כי לקח רק ממיר אחד.כאילו יש לי מה לעשות עם ממיר כאשר אני מנותק ומחובר לתשתית של יס. כאשר ראיתי שממשיכים לחייב אותי כל חודש על סך 80 ש"ח ייחסתי זאת לחוב רטרואקטיבי אך לאחר החיוב השלישי התקשרתי למוקד והתחוור לי כי הוט עדיין מחייבים אותי על מנוי אחד למרות שאני מנותק מהשרות שלהם ומחובר ליס ללא יכולת לראות הוט. דיברתי כעשר פעמים עם נציגי השרות שלהם והסברתי שלא צימר ולא בטיח זהו אותו בית ושינתקו אותי כבר ויפסיקו לחייב.כל פעם נציג אחר אמר שאין בעיה ויזכו אותי אך החיובים המשיכו לרדת ללא שיכלתי לעשות כלום בעניין. רק בחודש ספטמבר לאחר שנותקתי מהשרות שלהם ב 21/04 דיבר איתי נציג בכיר והבטיח לנתק אותי.עדיין הוא לא עשה זאת והייתי צריך שוב להתקשר עם נציג בכיר שינתק לי את המנוי אך הוא טוען שמזכים אותי רק מחודש ספטמבר מאחר ולא רואים פניות קודמות בעניין למרות שדיברתי איתם מספר פעמים רב. ביקשתי גם את כל החשבוניות האחרונות כדי לבדוק אותן אך משום מה שוב הראש הקטן של הנציגים שלהם גרם לכך שקיבלתי רק שתי חשבוניות על אפריל ומאי. כמו כן ביקשתי מספר פעמים שמנהל שרות יחזור אליי אך זה לא קרה עדיין(ואם הוא מתקשר למספר שגוי זה לא תרוץ מבחינתי)
לא האמנתי שחברה מכובדת כמו שהוט מתיימרים להיות תהיה כל כך לא יעילה ונצלנית,אני עדיין מבקש שמישהו יחזור אליי ותזכו אותי על כל הכספים שגביתם ממני לשווא
בושו והיכלמו על עוגמת הנפש שאתם גורמים ללקוחות.
אתם מצפים שאפנה ליס כדי לקבל זיכוי כספי על פאשלה שלכם,אין בעיה רק קחו בחשבון שהם ייצאו גדולים וירוויחו לקוח על חשבונכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה