פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן וגרימת עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עברתי דירה והייתי מחובר לכבלים דרך השכן שלי לו הייתי משלם 120 ש"ח בכל חודש. אחרי התיעצות עם חברתי החלטתי להתנתק ממנו ולהתחבר ולשלם על הכבלים באופן עצמאי , בנוסף רציתי להנות מערוצי הספורט 1 ו2 . משיחה ראשונית עם נציגת הכבלים היא אמרה לי שבשביל מהלך כזה אני צריך לשלם 210 ש"ח , בשיא תמימותי כצרכן הסכמתי אחרי שהיא הסבירה לי בנעימות יש לציין שעקב היותי עובד תעשייה אוירית אני זכאי לחבילה האטרקטיבית. מס' ימים לפני הגעת הטכנאי התקשרתי לוודא עם חברת הכבלים שאכן ההתקנה בעינה עומדת , אני עוזב כרגע בזמן את שעות ואני לא מגזים ההמתנה הארוכות ומס' הנציגים שעברתי עד שהגעתי לנציגה שאמרה לי שאכן ההתקנה בעינה אבל..... ללא הערוצים ספורט 1 ו2 ואם אני רוצה אני יצטרך להוסיף 50 ש"ח וסה"כ לשלם 260 ש"ח. אמרתי לה שאין לי זמן להכנס איתם לויכוחים ואני מבקש לבטל העיסקה , מנסיון קצר מאוד להניע אותי היא הבטיחה לי שנציג מהמכירות יחזור אלי ואם אני רוצה אני יבטל.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי ושוב התקשרתי והמתנתי המון זמן על חשבון שעות העבודה שלי. כאשר שוב עברתי בין השירות לקוחות למכירות וכל אחד טען שזה באחריות השני.
בסופו של דבר הגעתי לנציגת מכירות שנשמעה מאוד נחמדה וניסתה להבין את הבעיה וחשבתי שסוף סוף יש עם מי לדבר, היא אמרה לי שהיא תלך לשמוע את ההקלטה שלי ואם הנציגה הבטיחה לי את הערוצים היא תתן לי אותם בחינם.
אחרי חצי שעה היא חזרה אלי ואמרה שהנציגה לא כל כך הבינה אותי ושאמרתי כדורגל בלי לדייק אילו ערוצים. אמרתי לה טוב אני רוצה לוותר כי יקרה לי העסקה ואני מעדיף להמשיך להיות מחובר לשכן , כאשר היא בדקה היא טענה שאני מחובר פיראטי והוא גונב ממני סתם כסף ולא כדאי לי להשאר אצלו והיא תתיעץ עם הבוס שלה ותראה מה אפשר לעשות. אחרי חצי שעה שוב חזרה אלי וטענה שיש לה מבצע אטרקטיבי רק בשבילי 184 ש"ח כולל חבילות ספורט 1 ו2 רק בשבילי. בתמימותי כמובן שישר הסכמתי וחיכיתי זמן מסוים עד שהיא תאשר את העיסקה כי היא טענה שאין לה הרשאה לעדכן מבצע שכזה.
שהעיסקה נחתמה שאלתי אותה האם היא בטוחה 100% שאני יכול לבקש מהשכן ה"עבריין שלי " שאני מתנתק ממנו ומהחיבור הפיראטי היא אמרה כן תפסיק לשלם לו הוא מרוויח עליך.
התקשרתי לשכן שהוא גם בעל הבית וביקשתי להתנתק ממנו , הוא טען שאני בכלל מחובר עצמאית להוט ללא קשר אליו מלבד זה שהחשבון מגיע אליו מסתבר שהחיבור לא פיראטי אלא חוקי ונכון . עכשיו שהתחלתי לחשוב בשקט הסתבר לי שאם אני מוסיף ל-120 ש"ח שלו 50 שקל ספורט 1 ו2 ועוד VOD שגם היה כלול בעסקה אני מקבל 184 ש"ח . זאת אומרת שלא קיבלתי שום מבצע אטרקטיבי אלא פשוט ניסו בהתחלה להרוויח עלי 274 ש"ח ( עם הVOD) ושזה לא הלך פשוט הוסיפו לי לחבילה הקיימת ונתנו לי את ההרגשה שהרווחתי .
בנוסף בגלל חוסר הכוח לעשות מלחמות עם ארגון שמרמה את לקוחותיו העדפפתי לוותר אך לתדהמתי הרבה בעת בדיקת הישראכרט שלי נדהמתי לגלות שיש לי חיוב של 384 ש"ח!!! ביום ראשון שהתחלתי להנות מהכבלים כביכול.
אחרי שוב חצי שעה המתנה לנציג ועוד חצי שעה של בירורים עם אלף ואחד התנצלויות הסתבר שנפלה טעות ויזכו אותי על חלק מהסכום , אז אני שואל האם חיב נעשה לפני שימוש הלקוח בשירות או אחרי?.
עד עתה 10 ימים אחרי החיוב לא ראיתי עדיין שום זיכוי בחשבוני ואף נציג לא פני אלי להתנצל , לפי הרגשתי כרגע אין ספק שבסיום החוזה שלי שהחתימו אותי לשנה נוספת כדי להיות משועבד לא אתחבר יותר ואבקש שיטפלו בעניין זה בכובד ראש כי זה פשוט הטעיית הצרכן.


עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה