פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סיבה נושא התלונה:
מעוז אמיר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הוט הציעו לי לנסות את הטלפון הקוי שלהם לחודש בחינם כיוון שאני לקוח שלהם בטלויזיה והאינטרנט. אני שאלתי אותם מראש אם אני יחוייב על משהו במידה ואחליט שלא לקחת את המסלול לפני שיעבור חודש, והם אמרו שאני יחוייב במידה ויעבור יותר מחודש. אני ביטלתי את הטלפון מספר ימים לפני שעבר החודש "חינם". לפני כמה ימיים קיבלתי את החשבונית של הטלפון, שכבר לא פעיל כבר 3 חודשים עם חיוב של 59 שקלים על זמן שבו הטלפון כבר היה מבוטל והטכנאי כבר לקח את הנתב שהם שמו. אני קיימתי הכל לפי החוזה ואין שום סיבה לחיובים נוספים אחרי שנותנים נסיון "חינם". ניסיתי להתקשר מספר פעמים כדי לטפל בבעיה ואף פעם לא היתה לי סבלנות להישאר בהמתנה כל כך הרבה זמן, אז ויתרתי על זה ולכן אני שולח את התלונה מכאן. במקרה הצורך יש לי את כל המסמכים והחוזים הקשורים למקרה.
תודה רבה.
פיצוי וביטול החיוב. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה