פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות ואי חיוב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 26.82008 יצרתי קשר עם מחלקת מעבר דירה וביקשתי לבצע העברה ממקום מגורי למקום החדש אשר אני עומד לגור, באותו השיחה נסגר איתי היום שיגעו לבצע את ההתקנה ותואם איתי המחיר (שזה כולל אינטרנט תשתית + כבלים במחיר 229 ש"ח לחודש).
סוכם בשיחה שמאותו התאריך עד לתאריך 09.09.2008 המנוי יוקפא ומאותו התאריך שיתקינו לי בדירה החדשה אני יתחיל לשלם.
אכן בתאריך הנ"ל הגיע אליי טכנאי וחיבר אותי לאינטרנט וחוברתי לאחר כשבוע לטלוויזיה, אך להפתעתי אני חיוב שונה ממה שהובטח לי לאחר שיצרתי קשר מספר רב של פעמיים נאמר לי (באחד הפעמיים במידה ונאמר לך שזהו בתשלום שתחוייב אז בזה תחוייב ללא בדיקה וכך הסתיימה השיחה, בפעמיים אחרות נמסר לי שהנושא בבדיקה ואנו רואים שההסכם הוא כמו שאמרת).
החלק השני:
אי הצלחה בחיוב החודשי ושולחים לי דמי גבייה על כך שלא שימתי את התשלום החודשי.
חשוב לציין שעד כה החברה מנסה לחייב אותי בתשלום ולא מצליחה, ההוראה חוזרת שוב ושוב (מאחר כנראה שקוד המוסד הוא שונה.)גם פה פניתי מספר פעמיים לא קטן בקשר לחיוב נמסר לי בכל פעם שישלחו אליי טופס הוראת גבייה לחתום עליו כדי שהם יוכלו להעביר לבנק לחיוב.
עד כה כ - חודשיים טרם קיבלתי את הטופס.
לאחרונה שפניתי שוב בתאריך 03/11/2008 וביקשתי שישלח אליי במייל הטופס נמסר לי שבדקות אלו הטופס ישלח אליי ועד כה לא הגיע (ולא בדאר ישראל).
גם שביקשתי לשוחח עם גורם יותר בכיר בנושא הגבייה לאחר כמה שניות נותקה השיחה.
חשוב לציין שמאד קשה לתפוס נציג ולשוחח איתו זמן המתנה כ - 30 דקות.
לפני פנייתי אלי אתר תלונה נראה לי שמהצד שלי נעשה הכל פנייתי גם במייל מהאתר שלהם וטרם קיבלתי התייחסות.מה עוד נותר לעשות.????
בקשתי לפתור את הבעייה ואין ברצוני אפילו לקבל פיצוי סך הכל שישלח אליי הטופס ואני יחוייב לפי מה שסוכם ומתאריך שסוכם איתי.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה