|
|
|
|
|
|
טירטור.. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים התקשרתי כדי לברר משהו עם החשבונית ..שעה וחצי אני מנסה..וכל הזמן עונה אותו תקליט .וכל השיחה נעשת מהפלאפון שלי שזה המון כסף בהמתנה הזו..ניסיתי איון ספור פעמים ואפילו לחצתי על סיפרה שמובילה אותי לנציג שלא אמור לטפל בבעיה שלי העיקר שאשמע מענה אנושי.ואז הם מעבירים אותי מאחד לאחד להמתנה..התייאשתי לגמרי..ניתקתי ושוב התקשרתי ..שוב משאירים אותך בהמתנה של כל פעם חצי שעה ויותר..לבסוף ענה לי נציג התברר שהם גובים ממני על ערוץ שלא ביקשתי אותו בכלל זה ערוץ לפעוטות ..ולי אין כאלו בבית..הנציג אמר שביטל את הערוץ...אתמול ניכנסתי לחשבון שלי לבדוק ..מה רואות עיניי שלא עדכנו וזיכו את החשבון שלי ..הבוקר התקשרתי כדי לברר זאת ..שוב אותו טירטור של המתנות..כל היום ניסיתי ללא הצלחה לכן פונה אליכם ברוב יאושי..בעבר טיפלתם בתלונתי נגד סלקום ומיד התקשרו אלי..ועל זה תבורכו..מקווה שגם הפעם אענה מיד..תודה מראש שולמית...
|
פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|