אין מענה המון זמן ! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי החלטתי שאני רוצה לשדרג את המוני שלי ולהוסיף עוד ממיר וערוצים . התקשרתי לחברת הוט ביום ראשון 02/11/08 לפני שבוע *6900 בשעה 18:00~:19:00 , ראיתי שאין מענה הרבה זמן (חיכיתי קרוב ל25 דקות על המתנה על הקו ומעבר בין השלוחות השונות , הכל! כולל שפות שונות מהתייאשות . ניתקתי וחשבתי שאוליי יום ראשון עמוס וכו וכו , למרות שלא אמורים לחכות 25 דקות !!! זה לא הגיוני לחברה רצינית כמו הוט . אני משלם כמו כל לקוח רגיל ומעבר לזה אני גם חושב על לקוחות חדשים שרוצים להתחבר ל"הוט", אחרי 18:00 לי לפחות לא היה סיכוי ...
ניסיתי ביום שני , רביעי , חמישי , ואתמול זה היה השיא !! למעלה מ40 דקות ללא מענה בכלל , עם הזדהות ראשונית \ בלי הזדהות , לכל השלוחות , לכל השפות .
האפשרות היחידה שלי לדבר היא מ18:00 עד 20:00 , מה שלא אפשרי בחברה כמו הוט !!! לשם ניסיון , יס עונים מאד מהר , לפחות ממה שניסיתי .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מה שהוט יחליטו שמגיע ללקוח שלה (אחד מבין רבים) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|