פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה המון זמן ! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי החלטתי שאני רוצה לשדרג את המוני שלי ולהוסיף עוד ממיר וערוצים . התקשרתי לחברת הוט ביום ראשון 02/11/08 לפני שבוע *6900 בשעה 18:00~:19:00 , ראיתי שאין מענה הרבה זמן (חיכיתי קרוב ל25 דקות על המתנה על הקו ומעבר בין השלוחות השונות , הכל! כולל שפות שונות מהתייאשות . ניתקתי וחשבתי שאוליי יום ראשון עמוס וכו וכו , למרות שלא אמורים לחכות 25 דקות !!! זה לא הגיוני לחברה רצינית כמו הוט . אני משלם כמו כל לקוח רגיל ומעבר לזה אני גם חושב על לקוחות חדשים שרוצים להתחבר ל"הוט", אחרי 18:00 לי לפחות לא היה סיכוי ...
ניסיתי ביום שני , רביעי , חמישי , ואתמול זה היה השיא !! למעלה מ40 דקות ללא מענה בכלל , עם הזדהות ראשונית \ בלי הזדהות , לכל השלוחות , לכל השפות .
האפשרות היחידה שלי לדבר היא מ18:00 עד 20:00 , מה שלא אפשרי בחברה כמו הוט !!! לשם ניסיון , יס עונים מאד מהר , לפחות ממה שניסיתי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מה שהוט יחליטו שמגיע ללקוח שלה (אחד מבין רבים) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה