פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה ללקוח חדש עונים תוך דקה, וללקוח קיים אתה יכול לחכות שעה על הקוו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למה ללקוח חדש שרוצה להצטרף עונים תוך דקה, וללקוח קיים אתה יכול לחכות שעה על הקוו עד שנמאס לך ומנתק את השיחה, התקשרתי כמה פעמים ובכל פעם המתנתי קרוב ל40 דקות על הקוו
אני חושב שזה שיא הזלזול בלקוח העיקר תפסו אותך ועכשיוו תחפש אותנו

ושמתי לב שכל המתלוננים מקבלים את אותה תשובה כאילו יש שם מישהוא שמדביק את התשובה שמוכנה מראש לכל תלונה


"תודה על פנייתכם. חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות. בברכה מחלקת פניות הציבור חברת HOT"

זה נראה לכם רציני
זלזול בלקוח סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה