פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ללא שרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רמת צבי 208/1 זכרון יעקב כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון:תשלום ללא שרות.

בחברת הוט מסתבר אוהבים לקחת כסף גם מאנשים שאינם נמנים בחוג לקוחותיהם,כמוני.
בתאריך 14/08/08 תואם טכנאי של הוט שהיה אמור להגיע על מנת לבצע התקנה לכבלים.
הטכנאי לא הגיע,ואני ניסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות הוט אך ללא הועיל,קשה לקבל מענה טלפוני והחלטתי לפנות לחברת YES שם קיבלתי מענה מיידי ושרות הולם.
בסוף חודש אוגוסט גיליתי לתדהמתי שחברת הוט גבתה ממני תשלום עבור שרות שלא קיבלתי.
בתאריך 05/09/08 שוחחתי נציגת שרות לקוחות ובשיחה זו הובטח לי שאקבל זיכוי על כך.
מאז ועד היום "ניגנב" מחשבון הבנק שלי סכום כולל של כ 750 ₪ , עבור הכבלים וזאת להזכיר מבלי שהגיע טכנאי ובלי שחיברו אותי לשרותיהם.
אני מוכרחה לציין שבזמן שהם מבטיחים החזר כספי ושלא יחייבו אותי יותר הם כן ממשיכים לגבות מהוראת הקבע עבור שרותי כבלים.
למרות עשרות פניות חוזרות ונישנות לחברת הוט ולמרות שהובטח לי לקבל את מלוא הסכום שנלקח שלא כדין את הכסף עדיין לא קיבלתי
הבוקר אני רואה זיכוי של 275 ש"ח בסך הכל
נשמח אם תוכל לעזור.


ליאת ועידו חן.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא באופן מיידי ושיפסיקו להמשיך לגבות כסף מהחשבון פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה