שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.11 היה אמור להגיע טכנאי להתקין חיבור לאינטרנט+טלפון.
טכנאי לא הגיע, התקשרתי להוט,חיכיתי 50 דקות (המענה מוסר שזמן ההמתנה ארוך מהרגיל..מעניין בכל שעות היממה שאני מתקשר, זמן ההמתנה ארוך מהרגיל..)
בשירות לקוחות מסרו שההזמנה בוטלה (?!), העבירו אותי למכירות, במכירות לא ידעו על מה אני מדבר בכלל והעבירו אותי שוב לשירות לקוחות,הועברתי לתמיכה הטכנית,שוב מכירות,ושוב שירות לקוחות...
טירטור של למעלה משעה והמתנה מבוזבזת בטלפון,ביזבוז יום עבודה,
בהוט ידעו רק למסור שהמכירה בוטלה.....
|
כספי,עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|