פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-החזרת זיכוי (החזר כספי) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי ב-24/07/08. מסרתי את כל (!!!) הציוד לבחור שבא לאסוף אותם (2 ממירים DOCSIS + 2 שלטים אדומים).
מגיע לי זיכוי ע"ס 448 ש"ח. עד עתה לא קיבלתי הזיכוי.
כל פעם שרות לקוחות טוענים שלא החזרתי את הציוד (חסר להם ממיר אחד).
שוחחתי עם כ-9 נציגים שונים שטענו שאפקסס להם את הדף שמסר לי הבחור.
פיקססתי מס' רב של פעמים את הפקס ל-0777078231, חלק מהנציגים טענו שהפקס מגיע דהוי (כך זה המקור) ושאנסה לפקסס שוב.
חלק טענו שלא צריך לפקסס ושאקבל את הזיכוי ישירות לאמצעי התשלום (ישראכארט).
עד עתה אני במירוץ איתם , והם טוענים כל הזמן שלא קיבלו הפקס ושהציוד עדיין לא הגיעה אליהם.
הייתכן שהבחור שלקח לי את הציוד לא החזירם להוט? האם זהו קבלן עבודה שהציוד משמש לא למטרות פרטיות?
ומה אני אשם אם כן? למה הסחבת הזאת. פעם אחת מישהי טענה שאני שקרן וניתקה לי הטלפון.
אם תלונה זו לא תעזור - אגיש תביעה באמצעות עו"ד.
גועל נפש של שירות של חברה שמתיימרת להיות חברת התקשורת המובילה בישראל.
כספי סוג הנזק :
להחזיר מייד את התשלום , כולל פיצוי ועגמת נפש על הסחבת המיותרת. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום ישירות מול הלקוח
בברכה,
חברת HOT
תגובה:
= פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה