פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק האינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פעם שלישית שקו האינטרנט של הוט לא עובד.כל פעם סיפור אחר.בפעם הראשונה זה היה במוצ"ש והיה קשה לקבל תשובה רצינית בטלפון.אח"כ עוד פעם.הגיעו שני טכנאים וגילו שהכבל לא תקין.החליפו וסודר.אתמול,משעות הבוקר אין אינטרנט.בטלפון נאמר שהבעיה היא בכל הבניין!נשמע קצת לא רציני.הבטיחו שיחזרו-לא חזרו.אח"כ לאחר עוד שיחה מאישתי,שעובדת מהבית עם תינוקת בת 3 חודשים,נאמר לה להחליף כבלים במודמים.טלפון ואינטרנט.מיותר לציין שאישתי לא טכנאית,ועבודתה מהבית מצריכה אינטרנט כל הזמן.לאחר שאני התקשרתי לצעוק,ונאלצתי לעזוב את העבודה ולהגיע הביתה,אמרו לי שהבעיה במודם,והקליטה שלו נמוכה.זה מה ש"הם" רואים אצלם במחשב!ברור שאין להם טכנאי שיוכל להגיע באותו רגע,כך שאישתי כבר הפסידה יום עבודה חשוב.הבטיחו שיתקשרו בערב בין 18-18:30 כשיעשו את הסידור לטכנאים למחר.אף אחד לא התקשר בערב.היום בבוקר התקשר נציג "הוט" ואמר שהתקלה סודרה.אני קצת מתפלא איך התקלה סודרה,אם מראש היה צריך להחליף את המודם ואף אחד לא בא.הבטיחו לפצות על יום אחד של גלישה.כמנהל לקוחות בחברת תקשורת גדולה,נראה לי שזה השירות הכי חובבני בארץ.אין אף אחד ב"הוט"שיודע מה הוא אומר.יש לי חוסר אמון מוחלט ב"הוט".הן ברמה הטכנית והן ברמת השירות.ברור שהייתי מחליף ל"יס" כמו שיש לי בכבלים,אך מאחר שאין לי קו בזק בבית-ידי כבולות.אני כבר מיואש מהשירות ולא ממש מצפה לקבל פיצוי,אבל אני כן מעוניין שאנשים אחרים ידעו עם מי יש להם עסק.חובה שיהיה לדעתי איזה שהוא גוף מבקר חיצוני על חברת "הוט".אין לנו,הצרכנים,ברירה אחרת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא על 3 חודשים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה