|
|
|
|
|
|
חיוב מיותר בתחום האינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהשירות עקב מעבר דירה ובתום החוזה.
כתוצאה מכך הוט החליטו לחייב אותי ב-238 ש"ח, חיוב שהוסבר על-ידי החברה בצורה אחרת כל פעם. פעם נאמר לי שזה בגלל שהפסקתי את המנוי 6 ימים לפני תום החוזה (למרות שהמשיכו לחייב אותי רגיל ב-89 ש"ח) ולאחר חודשיים של רדיפה אחריהם נאמר לי שזה בגלל שלא החזרתי את הממיר (יש לציין כי נקבעה לי פגישה לאסוף את הממיר שחיכיתי בבית ואף אחד לא בא).
מאז אני רודפת אחרי הוט והחברת קבלן שיאספו את הממיר ממני, וכפי שהבנתי מהחברת קבלן הבקשה שלי לא עברה בכלל אליהם...
כל השירות של החברה בזיוני.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום ישירות מול הלקוחה
בברכה,
חברת HOT |
תגובה: |
_ |
פתרון: |
|
|
|