פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אסיפת ציוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים התנתקתי מחברת הוט,מטלוויזיה בכבלים.
דיברתי עם נציג והסברתי לו את זה וביקשתי שיבואו לקחת את הציוד (ממירים ושלטים).
לאחר כחודש ימים אף אחד לא יצר איתי קשר ולא באו לקחת את הציוד, התקשרתי שוב פעם לשירות לקוחות ושאלתי למה לא באו לקחת את הציוד, נאמר לי שחברת הוט עובדת עם חברה חיצונית ושהם עמוסים בפניות וכשיהיה להם זמן ייצרו איתי קשר ויתאמו אסיפת ציוד.
אני חושב שהדבר לא יתכן, הבית שלי לא ישמש כמחסן של חברת הוט כי אם זה ככה אז שישלמו לי כסף עבור האחסנה ואני לא צריך לאחסן את הציוד שאני לא משתמש בו ושלא שייך לי,כמו שאני משלם כלקוח להוט על השירותים שהם מספקים לי ועל השכרת הציוד גם הם צריכים לשלם על כך שהם לא עומדים בהתחייבות מול הלקוח באסיפת הציוד ועל האיחסון של הציוד שלהם מהבית של הלקוח כשהוא מתנתק, ולא מדובר על פרק זמן של יום-יומיים.
נוסף על כך ביקשתי מהנציג שישלח מכתב לביתי עם התאריך שבו התנתקתי ועם ההוכחה שאני לא משלם יותר לחברת הוט עבור שירותי הכבלים וגם את המכתב הזה לא קיבלתי לאחר כחודש ימים.
אני מבקש לטפל בעניין , כי לא יתכן שחברת הוט יעשו כרצונם עם לקוחות שמתנתקים מהם ושאין להם צורך יותר בלקוחות האלה.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
שלום רב,

פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום ישירות מול הלקוח

בברכה,
פניות הציבור HOT
תגובה:
ָ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה